هفته وحدت نقش سازنده ای در انسجام امت اسلام دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت: هفته وحدت نقش سازنده ای در تحکیم انسجام امت اسلام دارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۹۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیج و فرا رسیدن میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و آغاز هفته وحدت، نشست بصیرتی سیاسی با موضوع وحدت بین مسلمین راه حل پیروزی اسلام در محل حسینیه الزهرا سپاه ناحیه فارسان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا علوی  ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و تولد حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، بهانه ای برای حفظ وحدت و رمز بقاء دین در بین مسلمین در اعصار گذشته شده است. وی با ابراز این که اسلام، کلمه توحید است، افزود: وحدت در بین مسلمین تا آن اندازه دارای اهمیت است که خداوند متعال به دفعات این موضوع را در دین و کتاب خود اشاره کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت: به راحتی می توان مشاهده کرد که دشمن به خوبی فهمیده که نمی تواند در مقابل معارف بلند اسلام بایستد و تنها راه چاره را ایجاد تفرقه در بین مسلمین می داند. ایجاد گروه های تندرو در هر دو طرف شیعه و اهل سنت به خوبی بیانگر این امر است اما همه مسلمانان به خوبی می دانند که نه شیعه انگلیسی و نه سنی های داعشی هیچکدام نمایانگر اسلام ناب نیستند و هردو تنها ابزار هایی هستند که توسط دشمنان و با هدف تخریب اسلام ساخته شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا علوی تصریح کرد: همه باید با بهره گیری از درس‌ها و عبرت‌های تاریخ توانمندتر از قبل از تفرقه و شیطنت دشمنان جلوگیری ‌کنیم و با بصیرت عمیق برای دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا علوی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به عنوان سربازهای ولی فقیه تلاش کنیم تا دشمنان را در ایجاد تفرقه بین مسلمین ناکام بگذاریم تا به عنوان کشوری مستقل، آزاده و استراتژیک در منطقه بر موازنه قدرت جهانی همیشه مستحکم و مقتدر باقی بمانیم.

ارسال نظرات