به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

طرح مرآت در شهرستان هامون برگزارشد

طرح مرآت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور علمای شیعه و سنی با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۹۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، طرح مرآت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور علمای شیعه و سنی با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون در این شهرستان برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون  در جمع روحانیون، ائمه جماعات و علمای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی در حالی وارد چهل سالگی خود می‌شود که تجربه‌های متنوعی را در حوزه‌های داخلی و خارجی بدست آورده و دارای کوله باری از آموزه‌های متنوع در موضوعات سیاسی، اجتماعی، علمی و ... است، انقلابی که چگونگی وقوع آن از توان تحلیل نظریه پردازان خارج بوده و پدیده خاص در زمان و مکان خود تلقی می‌شود.
 
وی با اشاره به ایت مطلب که جشب چهل سالگی انقلاب اسلامی مشتی محکم بر یاوه گویی های دشمنان خواهد بود افزود: انقلاب اسلامی در مدت این 40 سال دستاوردهای عظیمی را برای مردم ملت ایران به ارمغان آورده است که باید این مهم به آگاهی مردم به ویژه نسل جوان وآینده ساز انقلاب رسانده شود.
 
همچنین حجت الاسلام شیخ  امام جمعه شهرستان هامون نیز در این مراسم اظهار داشت:  بدون تردید بسیج یک باند، حزب و جریان سیاسی نیست و نه تنها در تراز ملت ایران است که در تراز جهانی مطرح است الگوی بسیج الهام بخش از خاورمیانه اسلامی تا آمریکای لاتین و شمال آفریقا است .
 
وی افزود: بسیج میداندار عرصه‌های کلان ملی و دینی است و هرکجا انقلاب اسلامی نیاز دارد هم آنجا حاضر است.
 
حجت الاسلام شیخ با اشاره به این مطلب که  بسیج کمک حال جوانان و کار آفرینان در جامعه بوده است، افزود: وحدت بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان  عاملی برای خنثی سازی تهدیدات دشمنان است و این مهم می‌تواند مثال واضحی برای مسلمانان کل جهان باشد.

گفتنی است، طرح مرآت، طرح چهره به چهره ائمه جماعات و علمای مساجد با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج است.
 
ارسال نظرات