فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی: اکیپ دندان‌پزشکی و دارویی در روستای محمد آباد شهرستان دشتی به‌صورت رایگان در حال خدمات رسانی می باشند

به مناسبت هفته بسیج اکیپ دندان‌پزشکی از موسسه درمانی بسیجیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به‌صورت رایگان در روستای محمدآباد شهرستان دشتی در حال خدمات رسانی به می باشد
کد خبر: ۹۰۸۰۹۰۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ پاسدار علی غضنفری صبح امروز در بازدید از گروه جهادی دندان پزشکی مستقر در روستای محمدآباد شهرستان دشتی اظهار داشت: همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج؛ خدمات دندان‌پزشکی با استقرار اکیپ دندان‌پزشکی از موسسه درمانی بسیجیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  به صورت رایگان در روستای محمدآباد شهرستان دشتی خدمات به مردم این روستا ارائه خواهند نمود.

فرمانده سپاه امام رضا شهرستان دشتی گفت: یکی از برنامه‌های موسسه درمانی بسیجیان اعزام تیم‌های سپاه همراه با اعزام پزشکان جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند.

وی ادامه داد: اکیپ دندان‌پزشکی با همکاری و مشارکت بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) در روستای محمدآباد دشتی خدماتی از قبیل معاینه، ترمیم، پر کردن، کشیدن و جرم‌گیری دندان انجام و توصیه‌های بهداشتی دهان و دندان و مشاوره‌ای نیز به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهند داد.
غضنفری تأکید کرد: این اکیپ پزشکی به‌صورت رایگان و به مدت سه روز خدمات دندان‌پزشکی و دارویی اقدام به خدمات به مردم محمدآباد و روستای های هم‌جوار خواهند کرد.

لازم به ذکر است این اردو در راستای رزمایش خدمت رسانی به مناطق محروم در حال برگزاری می باشد و در هر نوبت به بیش از 3 هزار نفر از مردم خدمات متنوع دندان پزشکی ارائه خواهند نمود.

ارسال نظرات