فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع دانشجویان مطرح کرد؛

مشکلات کشور با اقتصاد ریاضتی حل نمی شود

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جریان غیر انقلابی، پایبند به مدیریت جاری  و اقتصاد ریاضتی است اظهار داشت: با این شرایط نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد
کد خبر: ۹۰۸۰۷۲۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه نقد و بررسی عملکرد ۴۰ ساله سپاه پاسداران در جمع اساتید و  دانشجویان دانشگاه باهنر در تالار وحدت برگزار شد اظهار داشت: موضوعی که تمامی فرهیختگان، نخبگان و زبدگان باید روی آن کار کنند در رابطه با فرمایشات رهبری است. رهبری فرمودند جریانات انقلاب این چیزهایی که الان است مد نظر من نیست و دیگاه رهبری جریانات انقلاب را به جریانات انقلابیّ، غیر انقلابی و ضد انقلابی تقسیم کردند.

وی گفت: بررسی دو نگاه در بحث جریان انقلابی و غیر انقلابی وجود دارد و  بسیج و غیر بسیج در این دو نگاه  نقش دارند

سردار ابوحمزه بیان داشت: جریان انقلاب، جریانی بر گرفته از افکار و اندیشه اسلام ناب است و این دیدگاه در هندسه انقلاب  در طول ۴۰ سال انقلاب در عرصه سیاسی ،اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی، ورزشی ، علمی و… پیاده سازی شده است.

وی ادامه داد :جریان غیر انقلابی این نیست که به ظواهر اسلام معتقد نباشد بلکه بر اساس ظواهر اسلام و مناسک اسلام و عبادات عمل می‌کنند اما در این موضوعات تفاوت‌های شکلی ودر بسیاری موارد تفاوت ماهوی وجود دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: یکی از مشکلات اساسی که  در داخل انقلاب اسلامی با آن مواجه هستیم این نگاه است خروجی نگاه غیر انقلابی روحیه محافظه کاری، روحیه نان به نرخ روز خوردن، در جایی که خطر است وارد نشدن و جایی که باید برای انقلاب هزینه کنند و سینه سپر کنند، کم می‌گذارند.

ابوحمزه با بیان اینکه دید گاه انقلاب محور، اسلام ناب است بیان کرد: اسلام ناب بر گرفته از قرآن و عترت است و بر اساس آموزه‌های امام بر ۳ پایه عقلانیت، معنویت و عدالت  استوار است.

وی ادامه داد: در جریان غیر انقلابی، اسلام  متهجر،حداقلی وگزینشی است و ملاک خودشان هستند.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان با اشاره به ولایت فقیه و امامت بیان کرد: نگاه و دیدگاه امام در رابطه با ولایت فقیه این است در دوران غیبت کبری حضرت ولی عصر(عج)، فقیه جامع شرایط عهده‌دار هدایت و رساندن جامعه به سعادت می‌باشد و همه اختیارات رسول خدا و امیر المومنین و ائمه را منهای عصمت و معنویت را ولی فقیه داراست این نگاه انقلابی است.

وی گفت: در نگاه غیر انقلابی، ولایت فقیه یا وکالت فقیه را مطرح می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: راه حل مشکلاتی از قبیل تورم بیکاری طلاق مواد مخدرو… مدیریت جهادی و انقلابی است.

سر دار ابوحمزه گفت: توصیه ما  به استاندار جدید این است که مدیریت جهادی را  بر پایه ۶محوری که مقام معظم رهبری مشخص کردند (کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیرو درایت)  را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه جریان غیر انقلابی، پایبند به مدیریت جاری  و اقتصاد ریاضتی است اظهار داشت: با این شرایط نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد

ایو حمزه در پایان خاطر نشان کرد: بسیج اساتید، کارمندی، دانشجویی اگر بخواهند موفق شوند انقلابی فکر کنند، انقلابی عمل کنند و مقابل توطئه‌ها انقلابی بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات