در جمع مردم ایثارگر شیخ شبان عنوان شد:

بسیجی باید مومن انقلابی و پای كار باشد

حجت الاسلام رازی پور در جمع مردم روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان گفت: بسیجی باید مومن، انقلابی، و پای كار باشد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بن در جمع مردم ولایتمدار روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، گفت: بسیجی باید مومن، انقلابی، و پای كار باشد تا بتواند در همه صحنه ها پیشتاز بوده و در سختی ها كم نیاورد.

حجت الاسلام حمزه رازی پور اظهار کرد: مؤمن كسی است كه اعتقاد و عمل صالح داشته باشد و در صحنه های مختلف و سختی های پیش رو و در مبارزه با استكبار و شیطان با توكل و اعتماد به خدا حركت كند.

وی تاكید كرد: عمل انقلابی و پای كار بودن یعنی اینكه شخص بر اصول و مبانی ایستادگی داشته باشد و در مقابل دشمنان و یزیدیان كوتاه نیاید و مصداق واقعی "اشداء علی الكفار" بوده و به گونه ای برخورد كند كه همانگونه كه حضرت زینب سلام الله علیها مجلس یزید را بر هم زد، امروز نیز كاخ یزیدیان را به لرزه درآورد و خواب راحت را از آنان سلب كند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بن افزود: اگر شخصی این ویژگی ها را دارا باشد به ولایتمداری كامل می رسد و شبهه ها و هجمه های دشمنان نمی تواند او را از مسیر منحرف كند و همیشه برای دفاع از حق و حقیقت و مبارزه با جبهه باطل آماده است.

حجت الاسلام رازی پور، هم چنین ضمن تبریك ایام هفته وحدت و میلاد دو نور آسمانی، گفت: پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم با كمترین امكانات و علی رغم دشمنی های زیادی كه علیه نهضت او انجام می شد توانست دین اسلام را جهانی كند، كه علت پیشرفت نهضت آن بزرگوار؛ اخلاص، خوش اخلاقی، وفای به عهد، رافت و مهربانی و حركت در مسیر اصول الهی بود.

ارسال نظرات