دیدار پایوران ،روحانیون و بسیجیان سپاه ناحیه املش با امام جمعه محترم شهرستان املش به مناسبت هفته بسیج؛

امام جمعه املش: بسیجی به تمام معنا یعنی مجاهدت

در اولین روز از هفته بسیج، پایوران و روحانیون و بسیجیان سپاه ناحیه املش با امام جمعه محترم شهرستان املش در دفتر امام جمعه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۸۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش؛در اولین روز از هفته بسیج، پایوران و روحانیون و بسیجیان سپاه ناحیه املش با امام جمعه محترم شهرستان املش در دفتر امام جمعه دیدار کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج املش در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: ما همه چیز را مدیون شهدا هستیم.بسیج راه و مسیرمبارکی است که امام (ره)برای ما ترسیم کرد و ما پیمان بسته ایم که در این راه ثابت قدم باشیم و بتوانیم مصداق این آیه مبارکه باشیم که:( مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلا)
سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور با اشاره به این که 40 سال از عمر انقلاب گذشته است افزود: ما همچنان محکم و استوار در این عرصه هستیم و محکم تر از گذشته این راه را ادامه خواهیم داد.جهت بزرگداشت هفته بسیج امسال ما 60برنامه در عرصه های مختلف برگزار خواهیم کرد.که شروع برنامه های این هفته دیدار با امام جمعه محترم شهرستان املش بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه املش نیز در ادامه این دیدار ضمن تریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: هدف از تشکیل بسیج عبارت اند از: دفاع از انقلاب در برابر همه ی سختی ها و مشکلات ،حفظ امنیت داخلی ،بسیج سازندگی،پیشرفت علمی،مقابله با انواع بحران ها و فعالی های فرهنگی و خدمات اجتماعی.
حجت الاسلام والمسلمین بابایی به یکی از فعالیت های فرهنگی شهرستان املش که با همکاری امام جمعه محترم شهرستان، سپاه ناحیه املش،سازمان تبلیغات ،اداره آموزش و پرورش و روحانیون شهرستان برگزار خواهد شد گفت: طرح 30 مدرسه و 30 روحانی ،و طرح 30 مسجد و 30 روحانی در شهرستان املش اجرایی خواهد شد.
امام جمعه شهرستان املش در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: باعث افتخار است که در این آشفته بازار دنیا این توفیق را داریم که در جبهه حق باشیم.بسیج به تمام معنا یعنی مجاهدت.بسیجی باید خط شکن باشد.در همه ی زمینه ها باید تلاش کنیم که مدیریت جهادی را به رخ دیگران بکشیم.
حجت الاسلام والمسلمین صفری در ادامه افزود: امروز مهم ترین وظیفه ما حفظ خیمه ولایت است.نباید ولایت را تنها بگذاریم.امروز دشمن به دنبال این است که ما اعتقاد و اعتماد به نفس مان را از دست بدهیم.باید بیدار باشیم.تا می توانیم به مردم خدمات اجتماعی ارائه بدهیم و به مردم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات