122 واحد صنعتی در سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات بانکی و تامین مالی سیزده واحد تولیدی در جلسه کمیته کارشناسی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۹۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا ، بهروز اسودی با بیان این خبر گفت: در قالب کمیته تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط ، درخواست سیزده واحد متقاضی تسهیلات در سالجاری با حضور نمایندگان بانکهای عامل و واحدهای تولیدی متقاضی بررسی و جهت تصمیم گیری نهایی و معرفی به بانکهای عامل به دبیرخانه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شد.

وی گفت : تا کنون حدود 500 واحد تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند که از این تعداد 245 واحد جهت دریافت حدود 7210 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد 122 واحد مربوط به بخش صنعت و 123 واحد نیز مربوط به کشاورزی است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسات که با حضور نمایندگان بانکهای عامل و مدیران واحدهای صنعتی در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید هریک از نمایندگان واحدهای تولیدی به بیان مشکلات خود پرداخته و پس از بحث و بررسی ، مصوبات جلسه جهت طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع بندی شد.

ارسال نظرات