فرمانده سپاه ناحیه انار:

بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان انار برگزار خواهد شد

سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار ضمن گرامی داشت هفته بسیج به اهمیت مقام بسیج و بسیجیان پرداخت
کد خبر: ۹۰۷۹۷۵۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان،سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار ضمن گرامی داشت هفته بسیج به اهمیت مقام بسیج و بسیجیان پرداخت وباتوجه به بیانات فرمانده کل قوا گفت: بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاکترین انسان ها، فداکار‌ترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن وبه خوشبختی نائل کردن این کشور، جمع شده اند.
فرمانده ناحیه در ادامه افزود تفکرات بسیجی فرصت غنیمتی در مقابل خنثی نمودن ترفند‌های دشمنان جمهوری اسلامی است ودرهرصحنه‌ای که باروحیه بسیجی ورودکردیم موجبات تقویت روحیه دوستان ویاران ورعب و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی فراهم شد.
وی در ادامه گفت: گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت نمونه بارز خدمت رسانی به مردم هستند که در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، آموزشی، واشتغال زایی خدمت رسانی میکنند.
فرمانده سپاه ناحیه انار در تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: بیش از ۲۰ برنامه مختلف و متنوع برای این هفته پیش بینی شده است که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در کلیه نقاط شهرستان اجرا خواهد شد.
این مقام مسؤل در ادامه افزود برنامه‌های این هفته در زمینه‌های خدمات رسانی، جهادی، فرهنگی، ورزشی وهنری برگزار میگردد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا وغبار روبی و گلباران قبور شهدا، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی وخدمات رسانی پزشکی باهمکاری شبکه بهداشت دربیاض، برگزاری مسابقات بومی محلی، نشست‌های روشنگری، برگزاری کارگاه تربیت فرزند و خانواده تنها گوشه‌ای از برنامه‌های هفته بسیج شهرستان خواهد بود.
به گفته وی در اخرین روز از هفته بسیج صبحگاه مشترک بسیجیان باحضوربرادران وخواهران بسیجی پایگاه‌های مقاومت، خانواده معززشهدا، جانبازان، ایثارگران وپیشکسوتان جهادوشهادت ومسئولین شهرستان درمحل ناحیه مقاومت بسیج برگزار خواهد شد
ارسال نظرات