امام جمعه شهر بن:

روحیه بسیجی و جهادی دشمنان را زمین گیر کرده است

امام جمعه بن در دیدار با بسیجیان گفت: حرکت در مسیر ولایت، سعادت دنیا و آخرت ما را تامین خواهد كرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت فرمانده ناحیه و جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بن با امام جمعه این شهر دیدار كردند.

امام جمعه شهر بن در این دیدار ضمن تبریك هفته بسیج و هفته وحدت، تشكیل بسیج مستضعفین را یكی از كارهای ارزشمند امام خمینی (ره) عنوان نمود و گفت: در منظومه فكری امامین انقلاب، بسیج و روحیه بسیجی از ارزش والایی برخوردار است و همین روحیه بسیجی و جهادی است كه باعث پیشرفت انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه ها شده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرافضلی؛ از خود گذشتگی، خستگی ناپذیری، اطاعت از ولایت فقیه، حضور در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی، آرمانگرایی در عین توجه به واقعیات و عمل بر اساس آنها و الگوگیری از شهدا را از ویژگی های بسیجیان برشمرد.

وی، تاكید كرد: همین روحیه بسیجی بود كه توانست دشمن بعثی را شكست دهد و خوار و ذلیل كند و به قدرت های استعمارگر بفهماند كه بسیج در همه صحنه ها برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی آماده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرافضلی، خاطرنشان كرد: روحیه بسیجی و جهادی نه تنها در گذشته باعث پیروزی های متعدد ما شد، بلكه تكیه بر الگوی بسیج بود كه باعث شد دشمن در كیلومترها دورتر از مرزهای ما زمین گیر شود و نه تنها نتواند به مرزهای ما نزدیك شود؛ بلكه حریم آل الله نیز در پرتو همین ازخودگذشتگی و ایثار و شهادت طلبی از حمله دشمنان قسم خورده مسلمانان محفوظ ماند.

امام جمعه شهر بن افزود: برای غلبه بر دشمن و پیشرفت در زمینه های دیگر و جبران عقب ماندگی هایی كه بر اثر مدیریت لیبرالی و غربی به بار آمده و موجب بی اعتمادی مردم شده است، راهی جز وحدت حول خیمه ولایت و حركت در مسیر شهدای گرانقدر نداریم و همانگونه كه در روایات ما اشاره شده است محور وحدت امام علی علیه السلام و ائمه طاهرین و ولایت هستند و حركت در این مسیر است كه سعادت دنیا و آخرت ما را تامین خواهد كرد.

لازم به ذكر است در ابتدای این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن گزارشی از فعالیتهای بسیجیان در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی، محرومیت زدایی، جنگ نرم و ... ارائه کرد.

ارسال نظرات