اجرای 60برنامه به مناسبت هفته بسیج در کوهرنگ

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ از اجرای 60 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۵۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت، گفت: تفکر بسیجی چشم طمع دشمنان را دور می کند.

وی افزود: باید تفکر و روحیه بسیجی در جامعه ترویج شود و اقدامات و مجاهدت های بسیجیان تبیین گردد تا الگوهای پیشرفت برای مردم شناخته شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ، در خصوص نقش بسیج در پیشرفت کشور اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی ایران مرهون و مدیون بسیج و بسیجی است. هشت سال دفاع مقدس و حفظ تمامیت ارضی کیان اسلامی، مقابله با انواع توطئه های دشمنان انقلاب و حمایت از محرومین در اقصی نقاط کشور، گوشه هایی از مجاهدت بسیجیان است.

وی، ادامه داد: پیشرفت های علمی، نوآوری ها و ابتکارات و مباحث اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی و سازندگی از دیگر ثمرات بسیج به شمار می رود.

موسایی، بسیج را مظهر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز اگر ایران در عرصه های مختلف اقتصادی، نظامی، اجتماعی، امنیتی و هسته ای در قله های رفیع جهانی قرار دارد قطعاً روحیه و تفکر و اندیشه بسیجی در این توفیقات نقش بی نظیر و بی بدیلی داشته است.

این مقام مسئول درادامه خاطرنشان کرد: بسیجیان افرادی با اخلاص و بی ادعا در عرصه های سخت می باشند و امروزه تفکر بسیجی و مدیریت جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی و عبور از پیچ بزرگ تاریخی لازم و ضروری است.

وی همچنین گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای تولید یأس و نا امیدی در کشور بکار گرفته است و بسیج در این عرصه بهترین گزینه برای تزریق امید و روحیه شادابی و نشاط در سطح جامعه است و هرچه تفکر و فرهنگ بسیجی و روحیه نشاط و شادابی در جامعه توسعه پیدا کند، مطمئناً به رشد و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران کمک چشمگیری می کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی با وقت شناسی و ولایت پذیری و اقدام به موقع خود توانسته در نبرد با استکبار جهانی همیشه پیروز میدان باشد و تا زمانی که این فرهنگ بسیجی بر کشور حاکم باشد قطعاً کشور از آسیب در امان خواهد بود.

فرمانده ناحیه کوهرنگ از اجرای 60 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: افتتاح پروژوه های عمرانی و تحویل مسکن به نیازمندان توسط بسیج، دیدار نخبگان و روشنفکران با امام جمعه، اجرای طرح تعامل مرآت، نشست فرماندهان پایگاهها با ائمه جماعات شهرستان، یادواره شهید آبروی محله در بخش بازفت و چلگرد از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان است.

وی گفت: میقات صالحین، نشست بصیرتی مدرسه محور و مسجدمحور، سرکشی از خانواده معظم شهداء، اجرای طرح مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو و بسیج مردمی، اعزام اردوهای راهیان نور، برگزاری جشن های هفته وحدت و اجتماع بسیجیان در 5 آذر از دیگر برنامه های اصلی گرامیداشت هفته بسیج در کوهرنگ می باشد.

ارسال نظرات