فرمانده سپاه ناحیه چرداول از اعزام دانش‌آموزان چرداولی به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۹۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاکزاد نوید ،در جمع خبرنگاران از عزام دانش‌آموزان چرداولی به اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: اردوی راهیان نور اردویی است برای فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت‌افزایی نسل جوان که برای تحقق این اهداف امروز کاروان دانش‌آموزی شهرستان چرداول با 273 به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه شهرستان چرداول گفت: مقابله با جنگ نرم دشمنان و خنثی کردن حربه‌های جنگ روانی مستلزم آشنایی نسل جوان با فرهنگ جبهه و جنگ است.

وی فرهنگ توانمند را تضمین کننده نسل جوان در وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: اردوهای راهیان نور جریان بزرگ فرهنگی است که تقویت آن ضروری است.

نوید اردوهای راهیان نور را در انتقال پیام ایثار و شهادت بسیار تأثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: جهاد، ولایت، اطاعت‌پذیری در جنگ، ایجاد حس وظیفه‌شناسی در افراد، مسئولیت‌پذیری، خودباوری، تعمیق هویت دینی و ملی و ایجاد نگرش در اردوهای راهیان نور ممکن می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان چرداول با قدردانی از تعامل آموزش و پرورش در برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: همکاری بین آموزش و پرورش و سپاه چرداول  موجب  شده است که اردوهای  اراهیان نور هر سال به بهترین شکل اجرا شود و امسال نیز با قوت این برنامه دنبال می‌شود.

 

ارسال نظرات