خبرهای داغ:
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

حضور 15 اکیپ در مانور عملیاتی برق فامنین

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از حضور 15 اکیپ در مانور عملیاتی برق فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۲۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

حضور 15 اکیپ در مانور عملیاتی برق فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی‌بیدار در مراسم افتتاحیه مانور فامنین اظهار داشت: اجرای مانور عملیاتی فیدر 20 کیلوولت زرقان در جلسه مدیریت بحران فرمانداری تصویب شد و در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای انجام مانور افزود: در مدت کوتاهی سناریو اجرای مانور توسط مدیریت توزیع برق شهرستان فامنین انجام و عملیاتی شد.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: مانور عملیاتی شهرستان‌ها باعث آشنایی اکیپ‌های اعزامی از شهرستان‌های معین با خطوط محل اجرای مانور است.

وی از حضور 15 اکیپ در مانور عملیاتی برق فامنین خبر داد و ادامه داد: در واقع اجرای مانور برق نه به صورت تئوری بلکه مانور واقعی و عملیاتی است که با اجرای آن هم سطح آمادگی پرسنل ارتقاء یافته و هم عملاً پروژه‌هایی که با صرف هزینه‌های بالا و توسط پیمانکاران انجام می‌شود با کمترین هزینه انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان فامنین نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت توزیع برق شهرستان فامنین از برگزاری مانور عملیاتی گفت: اجرای این برنامه‌ها توسط ادارات شهرستان را تحسین می‌کنم و برگزاری مانور باعث آشنایی شهرستان‌های معین با آداب و رسوم و جاذبه‌های فرهنگی شهرستان فامنین نیز می‌شود.

سيد مجيد شماعي با یادآوری شعار ایمنی «اولین اشتباه در کار حساس برق آخرین اشتباه خواهد بود»، افزود: در زندگی اجتماعی اولین اشتباه آخرین اشتباه نیست بلکه باعث پیدا کردن راه صحیح در زندگی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات