در راستای گرامیداشت هفته بسیج:

نشست مسئولین سپاه سلمان و صدا و سیمای سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست اعضای ستاد هفته بسیج سپاه سلمان با مدیرکل و مسئولین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۳۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، نشست اعضای ستاد هفته بسیج سپاه سلمان با مدیرکل و مسئولین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم و تبریک سالروز آغاز ولایت امام زمان عج بیان کرد: امسال هفته بسیج با سال‌های قبل تفاوت دارد و آن هم تلاش دشمن در حاشیه بردن جشن چهل سالگی انقلاب است.

وی تصریح کرد: ویژگی دیگر هفته بسیج امسال تلاش برای ایجاد امید در جامعه از طریق پرداختن به دستاورد‌ها و تفکر ناب بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان تصریح کرد: شعار هفته بسیج امسال بسیج، ایستادگی، وحدت و خدمت هست که تبیین این شعار از اهداف هفته بسیج امسال است.

فقیری تاکید کرد: هدف امسال ما مسجد محوری و پرداختن به خدمات چهل ساله بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

همچنین در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امیدواریم تا خداوند منان مدد بدهند تا بتوانیم در راستای عزت آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم.

وی تصریح کرد: کمیت و کیفیت برنامه‌های هفته بسیج برای ما در سال جاری بسیار ارزشمند است و ما باید با ظرافت بیشتری تفکر بسیجی را در جامعه انتشار دهیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بحث هفته بسیج همه مسئولین و همه کسانی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند مسئول هستند و باید تفکر بسیج را در جامعه تحت شعاع قرار دهند.

سردار گشتاسبی در پایان اظهار داشت: اگر بخواهیم از همه نعمات جمهوری اسلامی کلامی را بگوییم بسیج بالاترین نعمت است و این بسیج متعلق به همه آحاد و اقشار جامعه است و امروز بسیج موجب عزت و افتخار جمهوری اسلامی است.

همچنین در این جلسه محمود کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم از برگزاری این نشست با عنوان هفته بسیج که امروزه اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای آن‌ها زحمت‌ها کشیده شده اگر یک ثمره داشته باشد آن بسیج است.

وی تاکید کرد: بسیج امروز در تمام صحنه‌های خدمت حضور دارد و امروز اگر خدمتی در کشور صورت می‌گیرد، زاییده همین تفکر بسیج است.

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر امروز ما با قدرت سخن می‌گوییم و اگر در مورد آینده با امید صحبت می‌کنیم و اگر امروز ما اقتداری داریم نتیجه همین تفکر بسیج است.

کردستانی افزود: امروز اگر کشور‌های آزاده و مقاومت اسلامی در کشور‌هایی مثل سوریه، عراق و یمن به دنبال تشکیل نیرو‌های بسیجی هستند نتیجه تاثیرات گرانقدر بسیج است.

وی افزود: بحث چهل سالگی انقلاب یقینا می‌طلبد که به هفته بسیج به صورت پررنگ پرداخته شود، زیرا که قطعا پیشرفت‌ها و مقاومت‌ها نتیجه همین بسیج است.
ارسال نظرات