مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ماسال؛

خودباوری در سایه خداباوری باعث پیشرفت می شود

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ماسال در یادواره شهدای ماسال گفت:خودباوری در سایه خداباوری باعث موفقیت و پیشرفت میشود و اگر شما می بینید برخی افراد شعار ما نمی توانیم سر میدهند و اهل کوشش نبوده و در مقابل دشمن ضعف نشان میدهندو کرنش میکنند بخاطر ضعف در خداباوری و نگاه توحیدی است.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۷۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال؛ حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ماسال در یادواره شهدای ماسال گفت:شهدا در راه خدا برای نسل امروز درسها و پیام هایی دارند شهدا به ما درس خدا باوری، ایستادگی در مقابل دشمن و بصیرت و ولایت پذیری می دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ماسال اظهار کرد: شهدا درس خداباوری برای ملت ما دارند چرا که شهدا کسانی بودند که با عمق وجود به خدا اعتقاد و اعتماد داشتند ورمز موفقیت شهدا والا مقام بویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس در خداباوری و نگاه توحیدی آنها بوده چرا که خداباوری و جهان بینی الهی جدا از امدادهای الهی در عرصه های مختلف موجب خودباوری میشود.

علیزاده در ادامه بیان داشت:خودباوری در سایه خداباوری باعث موفقیت و پیشرفت میشود و اگر شما می بینید برخی افراد شعار ما نمی توانیم سر میدهند و اهل کوشش نبوده و در مقابل دشمن ضعف نشان میدهندو کرنش میکنند بخاطر ضعف در خداباوری و نگاه توحیدی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ماسال در پایان خاطر نشان کرد:اگر در جامعه ای خداباوری و نگاه توحیدی بود بصیرت بود و ولایت پذیری و جهاد فی سبیل الله در عرصه های مختلف بود آن جامعه هرگز مشکلی پیدا نخواهدکرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات