مصطفی برزگر
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: استاندار ایلام مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمی شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۲۵۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، ایوب درویشی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت:  قانون اخیر منع بکارگیری بازنشستگان شامل  استاندار ایلام جناب آقای سلیمانی دشتکی نمی شود زیرا  وی اعاده به کار شده و هم اکنون کارمند وزارت کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه سن استاندار زیر 65 سال و سابقه خدمت وی کمتر از 35 سال است حتی مشمول قانون پیشین بازنشستگی نیر نمی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: طرح اینگونه مباحث حاشیه ای در فضای سیاسی و رسانه ای استان با اغراض و مقاصد شخصی و بدون  اطلاع و آگاهی از قوانین و مقررات کشور بوده است.

درویشی تشریح کرد: اقدامات چشمگیر استاندار به ویژه برگزاری حماسه اربعین، پیگیری طرح های سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی با جدیت و تلاش وافر در حال پیگیری است و در شرایط فعلی استان طرح اینگونه مباحث کاملا در جهت خلاف منافع و مصالح عمومی مردم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه حضور سلیمانی دشتکی یک فرصت برای استان است اضافه کرد: جناب آقای سلیمانی با قدرت و عزم راسخ در جایگاه مدیریت ارشد به خدمت خود ادامه می دهد و همه ی دلسوزان و دوستداران توسعه استان باید با وحدت و همدلی و ایجاد امید در مردم که لازمه عبور از مشکلات کنونی است در کنار ایشان و مجموعه مدیریتی به ایفای نقش بپردازند.

درویشی در پایان گفت: گمانه زنی هایی هم که در این مدت  راجع به بحث جانشینان ایشان مطرح شد صرفا فضا سازی رسانه ای و بدون اطلاع از سیاست حاکم بر وزارت کشور بود که در امر گزینش استانداران بر غیر بومی گزینی تأکید دارد.

 

ارسال نظرات