فرمانده سپاه قدس گیلان:

شرط موفقیت انقلاب در جنگ اقتصادی واگذاری امور به مردم است

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در اولین همایش تجلیل از شبانان و گله داران در شهرستان رودبار با تأکید بر ضرورت توجه بر قشر تولیدکننده در کشور اظهار کرد:اگر امروز عرصه جنگ اقتصادی به مردم واگذار شود یقیناً بازهم در این پیچ اقتصادی عبور می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۴۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در اولین همایش تجلیل از شبانان و گله داران در شهرستان رودبار با تأکید بر ضرورت توجه بر قشر تولیدکننده در کشور اظهار کرد: همایش تقدیر از فعالان عرصه اقتصادی مقاومتی ازجمله دامداران و گله‌داران از ضروریات مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه‌بر جبهه عظیم مردمی در مقابل استکبار جهانی ایستاده افزود: امروزه جمهوری اسلامی ایران توانسته در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی بایستد و اکنون شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم.

وی با اشاره به منابع عظیم و پنج برابری جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن علیرغم وجود منابع ارزشمند و چند برابری در تلاش است تا با جنگ روانی اقتصاد کشور را فلج کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همان‌گونه که جنگ توسط مردم اداره شد مردم امروز نیز در صف نخست مبارزه در جنگ اقتصادی هستند افزود: اگر امروز عرصه جنگ اقتصادی به مردم واگذار شود یقیناً بازهم در این پیچ اقتصادی عبور می‌کنیم.

عبدالله پور با برشمردن استعدادها و توانمندی تولیدکنندگان دامی در رودبار تصریح کرد: دامداران و گله‌داران رودباری سهم بسزایی در تولید دارند و یقیناً برای حفظ تولید و فراورده‌های دامی، حفظ جنگل و مراتع و همچنین حفظ تولید لبنیات نیازمند همراهی و همگامی شبانان و گله‌دارانی بی‌ادعا هستیم.

ارسال نظرات