معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان:

برگشت به راهبرد شهدا راه عبور از شرایط کنونی کشور است

معاون هماهنگ کنده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز که دشمن با تمام قوا و علنی آمده است، اگر برگردیم به راهبرد شهدا که اخلاص، ایثار و مقاومت است و این فرهنگ در جامعه جاری شود قطعاً از این شرایط عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۵۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج اغز کرمان؛ سعید کاظمی امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان بافت اظهار داشت: اولین سؤالی که باید مطرح کرد این است که شهدا چه کسانی بودند و چه شخصیتی داشتند و اگر بخواهیم در محله، خانواده و طایفه یک نفر را ازنظر اخلاق، رفتار و ادب معرفی کنند قطعاً شهدا جزو نفرات اول این الگو‌ها خواهند بود و بهترین‌های مردم در این کشور شهدا بودند.

معاون هماهنگ کنده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: شرایط اول انقلاب که دشمنی همه دشمنان با هم بود و تحریم وسایل نظامی و اقتصادی بودیم، اما پیروز شدیم و از آن شرایط سربلند بیرون آمدیم و اگر شهدا طلایه‌داران مقاومت این ملت بودند و از جانشان مایه گذاشتند حقانیت این نظام را اثبات کردند.

وی ادامه داد: قطعاً فرمولی که شهدا در پیش گرفته بودند پاسخگوی شرایط کنونی هم است راهبرد شهدا اخلاص، ایثار و مقاومت بود و با همین سه واژه و عمل واقعی به آن در مقابل همه بحث‌هایی که در دنیا مطرح بود، بایستند و مردم و کشور ایران و دهه اول انقلاب که سخت‌ترین شرایط بود، عبور دهند.

کاظمی گفت: امروز که دشمن با تمام قوا و علنی آمده است، اگر برگردیم به همان راهبرد شهدا که اخلاص، ایثار و مقاومت است و مجدداً این فرهنگ در جامعه جاری شود قطعاً از این شرایط و بدتر از این هم عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در اسفند ماه عنوان کرد: اولین کنگره شهدای کشور ۲۰ سال پیش در کرمان تشکیل شد و آن کنگره الگو شد برای همه کشور تا همه استان‌ها کنگره شهدا را برگزار کنند و امسال برای دومین بار میزبان کنگره شهدا در کرمان هستیم.

حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده امام جمعه بافت با بیان اینکه یادواره شهدای شهرستان بافت هشتم آذر ماه برگزار می‌شود، گفت: اگر فرهنگ شهادت که برگرفته از فرهنگ سیدالشهداء است، تبیین شود ما مشکلی نخواهیم داشت.

فتحعلی حمزه‌جواران فرماندار بافت گفت: در برگزاری یادواره شهدا برنامه‌ریزی لازم انجام شده و یادواره ۲۶۷ شهید شهرستان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات