آغاز دوره «تربیت معلم تجوید» در شهرکرد

مدیر موسسه قرآن و عترت(علیهم السلام) الرحمن شهرکرد ازشروع دوره « تربیت معلم تجوید» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۴۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ روح انگیز بهرامی، مدیر موسسه قرآن و عترت(علیهم السلام ) الرحمن با بیان اینکه دوره « تربیت معلم تجوید» از روز پنجشنبه 24 آبان آغاز می شود، افزود: برآیند و بازخورد دوره تربیت مربی قرآن باید بگونه ای باشد که مربیان ما هم خودشان بتوانند قرآن را با تجوید کامل تلاوت کنند و هم بتوانند نیاز نسل جوان را با راه اندازی کلاس های تجوید برطرف کنند.

بهرامی در ادامه افزود: بنا برنیاز جامعه قرآنی استان و همچنین طبق طرح های ابلاغی سازمان دارالقرآن کشور دوره تربیت مربی در بخش تجوید در موسسه قرآن و عترت (علیهم السلام) الرحمن از روز پنجشنبه ساعت 30/12 الی 30/17 با  ارائه دروس فنون معلمی و احکام برگزار می شود.

مدیر موسسه الرحمن با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی تجوید ویژه خواهران است، بیان کرد: بنا برهماهنگی های انجام شده درس تجوید تکمیلی با حضور قاری بین المللی خانم عباس نظری، فنون معلمی با حضور استاد میرزاپور و احکام قرآنی با حضور خانم قربانی ارائه می شود.

وی همچنین با اشاره به این که ۱۶ ساعت از این دوره غیر حضوری خواهد بود، عنوان کرد: کلاس ها ی حضوری این دوره از 24 آبان به بعد روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت ۵۴ ساعت در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود .

ارسال نظرات