خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای روستای سعد آباد شاهرود+ عکس

در شب شهادت امام رضا(ع) یادواره علما و شهدای روستای سعد آباد بخش مرکزی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۴۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در شب شهادت امام رضا (ع)، یادواره شهدا و علما روستای سعد آباد بخش مرکزی شهرستان شاهرود به همت پایگاه حضرت ابوالفضل حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف سپاه ناحیه این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرمانده سپاه و حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف شاهرود، امام جمعه شهرستان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در سخنانی با تسلیت ایام عزای اهل بیت (ع) با بیان اینکه مسیر و راه شهدا همانا مسیر ولایت و اهل بیت (ع) است افزود: شهدای ما خط مقاومت و ایثار و فداکاری در راه حق و حقیقت را دنبال کرده و مبارزه حقیقی با ظلم و استکبار هستند.
وی با بیان اینکه درس مهم شهدا مقاومت و استکبار ستیزی است گفت: اگر آمریکا شیطان بزرگ است دلایل مختلفی دارد که مهمترین آن استکبار گری و ظلم و طاغوت است که این خوی آمریکا هرگز از بین نخواهد رفت، چون در ذات و فطرت آن است.
امام‌جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه ولایت مداری و ولایت پذیری در مکتب ائمه و امام رضا (ع) مورد توجه و تاکید است افزود: شهدای ما به ندای نایب امام به جبهه‌ها شتافتند و این نشان از ولایت مداری رزمندگان و شهدای ماست که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شهدا رهروان صادق مسیر انقلاب و اسلام عزیز هستند افزود: باید با دقت در سیره شهدا و وصیت نامه آنان با تبعیت از ولایت و دفاع از انقلاب اسلامی تلاش کنیم و توطئه‌های دشمنان را در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه نقش بر آب نماییم.
وی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: این حرمت عظیم لرزه به دل دشمنان انداخته و این به برکت ایثار و مجاهدت شهدای ما محقق شده است.
در این مراسم ذاکرین اهل بیت در رثاب شهدا و اهل بیت به مرثیه سرایی و عزاداری پرداختند.
این مراسم در بزرگداشت هشت شهید روستای سعد آباد برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها