رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان:

شهدای دانش‌آموز از شهدای کربلا درس و الگو گرفتند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: شهدای دانش‌آموز از شهدای کربلا درس و الگو گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۶۳۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سیدتراب نوربخش پیش از ظهر امروز در یادواره 27 شهید دانش آموز شهرستان سامان اظهار داشت: دانش آموزان باید همواره به دنبال الگوهای دینی و اسلامی باشند و سیره زندگانی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و حضرت زینب (سلام الله علیها) بهترین چراغ راه است.

وی بهره مندی از روحیه نشاط، شادابی،‌ خلاقیت و نوآوری و داشتن توان حرکت به سوی رشد تعالی و تکامل را از ویژگی های دوران نوجوانی و دانش آموزی برشمرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان هدف از اجرای برنامه های متنوع در هفته بسیج دانش آموزی، توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی دستاوردها و عملکردهای سازمان بسیج دانش آموزی در عرصه های علمی،‌ فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی به جامعه عنوان کرد.

نوربخش خاطرنشان کرد: شهدای دانش‌آموز از شهدای کربلا درس و الگو گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.

وی به تلاش‌های دشمن برای انحراف نسل جوان اشاره کرد و گفت: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره می تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان باشد.

ارسال نظرات