امام جمعه فارسان:

13 آبان ابهت پوشالی آمریکا را شکست

امام جمعه فارسان، گفت: مهم‌ترین اثرات و نتایج 13 آبان، شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان بود.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۳۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور امروز با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان فارسان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پس از تجمع در میدان امام خمینی (ره) با حرکت در خیابان بهشتی به‌سوی مسجد و مصلای امام حسین (ع) ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی سر دادند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم کودک کش، جنایت‌های دشمنان را به‌شدت محکوم کردند و خواستار اقدام مجامع عمومی در برابر این جنایت‌های ضد بشری شدند.

امام‌جمعه شهر فارسان در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان گفت: مهم‌ترین اثرات و نتایج 13 آبان شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان بود.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور اظهار کرد: 13 آبان روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که سه رویداد مهم در آن به وقوع پیوسته است. وی گفت: این روز، یادآور سه واقعه مهم تبعید امام به ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان بی‌گناه در سال 57 توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در ایران در سال 58 توسط دانشجویان خط امام است.

وی اضافه کرد: زمانی که حضرت امام (ره) خبر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را شنیدند فرمودند، لانه فساد در کشور برچیده شد و هنگامی‌که به ایشان گفتند که آمریکا مداخله نظامی خواهد کرد، فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

ارسال نظرات