رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک اظهار داشت: با گفتن شعار "لا اله الا الله" به دنیای کفر می توان رستگار شد و امروز شعار "مرگ بر آمریکا" و پشت کردن بر آنها تنها راه برون رفت از مشکلات و تنها راه سعادت است.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۶۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ضد استکباری مردم دیار 15 خرداد با اشاره به حضور هزاران نفری دانش آموزان و مردم بصیر این شهر گفت: این راهپیمایی یعنی نمایش ایمان الهی، اقتدار، عزت و استقلال در برابر استکبار جهانی.
وی در ادامه خطاب به راهپیمایان افزود: حضور شما یعنی "لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ"، یعنی " قُلْ هُوَ اللَّهُ اَحَدٌ"، یعنی "لا اله الا الله" و "محمد رسول الله" و اینکه پیروزی فقط از آن خدا است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک اظهار داشت: با گفتن شعار "لا اله الا الله" به دنیای کفر و همه مستکبرین عالم می توان رستگار شد و امروز شعار "مرگ بر آمریکا" و پشت کردن بر آنها تنها راه برون رفت از مشکلات و تنها راه سعادت است.
وی با تأکید بر اینکه 13 آبان روز پیروزی حق بر باطل است، ابراز کرد: این راهپیمایی یعنی اعتقاد راسخ به "جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا"!
نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک با ابراز اینکه استکبار یعنی چپاولگری، قتل و غارت و مکر و دروغ، اضافه کرد: آمریکا مجموعه‌ای است از تفکرات شیطانی، نمرودی، فرعونی، ابوسفیانی که همان معنای بارز ظلم پروری و فساد افزایی است.
وی با یادآوری اینکه اسلام یعنی حفظ حقوق بشر، هدایت بشر، نجات بشریت از زندگی حیوانی و مادی، خاطر نشان کرد: بیش از 40 سال است از ولادت انقلاب اسلامی منادی حق و حقیقت و عدالت، عزت و آزادی می گذرد.
حجت الاسلام اسماعیلی سیره اهل بیت را علمی ترین و عقلانی ترین روش در دنیای امروزی خواند و بیان کرد: تفکر و عدالت علی(ع) و نهضت سیدالشهدا(ع) تنها راه مقاومت و استقامت در برابر ظلم است.
وی استقلال را بزرگترین خواسته انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: امروز بر کسی پوشیده نیست که با استقلال فکری و اعتقادی می توان به استقلال اقتصادی رسید.
این مقام مسؤول یادآور شد: به برکت روشنگری امام(ره) و رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تا آخرین نفس پای دین و انقلاب ایستاده ایم و تا پای جان فریاد مرگ بر آمریکا را سر می دهیم.
وی با تشبیه مسؤولین آمریکا به دجال، آنها را دروغگوی بزرگ خواند و اذعان کرد: آنها امروز به ظاهر و با سر دادن شعار دفاع از حقوق بشر درصدد نابودی بشریت هستند.
امام جمعه قرچک در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبات تمام‌نشدنی آمریکا تا مرز نابودی ملت‌ها، تصریح کرد: آمریکا با پذیرش قراردادهای بین‌المللی از سوی ما، می خواهد ما را با عقاید شیطانی خود وفق دهد.
گفتنی است مردم ولایتمدار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز با حضور چشمگیر خود به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با شرکت در راهپیمایی 13 آبان با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمانی دوباره کردند./

ارسال نظرات