فرمانده سپاه جم:

مردم جم باشکوه تر از سال گذشته در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند

فرمانده سپاه جم در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: امروز اقشار مختلف مردمی، دانش آموزان و دانشجویان حضوری پر رنگ در مراسم راهپیمایی داشتند و این مراسم باشکوه تر از سال گذشته در جم برگزار شده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۶۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، سرهنگ احمد اسدی افزود: ملت ایران آماده حضور در میدان دفاع از دین و انقلاب هستند و هر ساله باشکوه تر به صحنه می آیند و از انقلاب اسلامی حفاظت می کنند.

وی تاکید کرد: اقتدار ملت ایران در تمام جهان مشخص شده است و ما همواره در برابر آمریکا پیروز خواهیم بود.

مردم جم باشکوه تر از سال گذشته در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند

پیمان رنجبر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم نیز  گفت: ملت ایران تحرکات شیطانی سران استکبار را بدون پاسخ نگذاشت و امروز می بینیم مردم و به خصوص نسل جوان با حضور پر رنگ خود حماسه ای دیگر خلق کردند.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه های آزاد، پیام نور و فنی و مهندسی جم نیز امروز حضوری پرشور در راهپیمایی داشتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

محمد فقیه یکی از بازاریان جمی است که به خبرنگار بسیج گفت: امسال بار دیگر با حضور مردم در خیابان ها، دشمنان این نظام از جمله آمریکا و اسرائیل شکست خوردند.

وی تاکید کرد: مشکلاتی در جامعه وجود دارد و گاها انتقاد هایی نیز می شود اما مردم همیشه دوستدار انقلاب و نظام هستند و در برابر دشمنان محکم ایستادگی و مقاومت می کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، امروز و در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه شهرستان جم، هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان به همراه اقشار مختلف مردمی در این مراسم شرکت کردند و جمعیت امسال به نسبت سال گذشته با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

انتهای خبر

ارسال نظرات