استاندار مرکزی:

نخبگان بسیجی ادامه‌دهندگان راه شهیدان هستند/ بسیج بازوی انقلاب اسلامی است

استاندار مرکزی گفت: تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون بازوی نظام بوده و با این شیوه تفکر بر بسیاری از مشکلات فائق آمدیم.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۶۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی ؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست صمیمی با نخبگان بسیجی و فرهنگی که عصر امروز برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزی گفت: امنیت امروز حاکم بر کشور به برکت خون شهیدانی است که در تمام مقاطع سنی نثار انقلاب کردند و به برکت خون شهدای اسلام همه مسئولین به جامعه خدمت می‌کنند.

وی افزود: پیشرفت و تکامل کشور مدیون خون شهدا و بسیجیانی است که مردانه ایستادگی کردند، اگر در حال حاضر در مدارس، دانشگاه، مراکز عالی و علم و تربیت و جامعه امنیت برقرار است به برکت خون شهیدانی است که سرلوحه و رأس شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) و یاران آن امام همام بوده که باعث افتخار مسلمانان است و به همین سبب بزرگ‌ترین اجتماع جهانی در اربعین شکل می‌گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: راهپیمایی عظیم ۱۵ میلیون نفری زوار امام حسین(ع) را در هیچ جای دنیا و تاریخ بشر تکرار نشده است که این اجتماع بزرگ بشری را بیشتر کشورهای اسلامی و شیعیان و ایران اسلامی تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: شما نخبگان بسیجی ادامه‌دهندگان راه شهیدان هستید، این نشان از این است که راه انقلاب اسلامی همچنان زنده است.

استاندار مرکزی بیان کرد:در قانون اساسی آموزش و تربیت رایگان و توجه ویژه ای به فرهنگ آموزش و تربیت شده است که حضرت امام به عنوان بنیان‌گذار انقلاب و مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین دغدغه‌شان آموزش و فرهنگ بوده و می‌طلبد همه مسئولین و مردم نیز در این راستا مسئولیت‌پذیر باشند و گام‌های مثبتی بردارند.

آقازاده با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان در اوایل انقلاب تاکید کرد: زمانی که لانه جاسوسی توسط جوانان فتح شد امام راحل این رویداد را بزرگ‌تر از انقلاب اول دانست اکنون جوانان از مجموعه نظام و مسئولین پیشگام و جلوتر هستند و این نشان می‌دهد که جوانان در مسائل فرهنگی کشور بسیار تأثیرگذار هستند و باید به آنان ارج نهیم و از آنها در فضای مدیریتی و تصمیم گیری استفاده مطلوب کنیم.

وی ادامه داد: دولت آمریکا با تحریم ملت ایران درصدد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی هستند، البته در برخی از جاه ها سوء مدیریت هایی داشته ایم ولی در هر دوحالت تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب کارساز بوده است، بسیج بازوی انقلاب اسلامی و نظام است پس با مدیریت بسیجی می توانیم مشکلات آموزش و پرورش را حل کرد.

آقازاده با اشاره به بهره مندی از ظرفیت های بسیج تاکید کرد: در شرایط کنونی باید دولت و ملت با درک متقابل و انسجام و با بهره‌مندی از تفکر بسیجی تدابیر ویژه‌ای به منظور حل مشکلات بیندیشند.

وی با اشاره به شرایط کشور ادامه داد: در اوایل انقلاب هم شرایط کشور به همین شکل بود، خیلی از ادارات و کارخانه‌ها تعطیل بود، حقوق‌ها پرداخت نمی‌شد و هر کسی هر چیزی داشت را برای کمک به میدان آورد به دور از اینکه شاهد اموری چون احتکار و انبار کردن باشیم، بنابراین امروز هم باید همه به کمک هم در این شرایط خاص دولت و نظام را یاری کنیم که شما دانش‌آموزان بسبجی در ایجاد درک متقابل بین مردم و دولت نقش مهمی را می‌توانید ایفا کنید.

استاندار مرکزی با اشاره به تفکر شهدای دانش آموز همچون شهید فهمیده گفت: شهدای بسیجی و دانش آموز با این تفکر که من می روم تا دولت و هموطن من بماند و زندگی راحتی داشته باشد شهید شدند.

اقازاده در پایان خاطر نشان کرد: فضایی را که جمهوری اسلامی برای ما فراهم آورده را باید به فال نیک بگیریم و بدانیم که با چه قیمتی و با چه خون‌هو و فداکاری‌هایی به ما رسیده است.

ارسال نظرات