سید ساجد یعقوبی
دبير هيئت ورزشي نابينايان و کم بينايان شهرستان اردبيل:
دبير هيئت ورزشي نابينايان و کم بينايان شهرستان اردبيل گفت: سه بازيکن از مجموع 6 بازيکن تيم ملي گلبال در مسابقات پارا آسيايي جاکارتا را ورزشکاران اردبيلي تشکيل مي دهند که در اين مسابقات به مقام قهرماني رسيدند.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۸۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهزاد سالمی دبیر هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان شهرستان اردبیل در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از ۵۱ مدال طلای ورزشکاران ایران در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا٬ توسط ورزشکاران نابینا و کم بینای جمهوری اسلامی ایران کسب شده و تیم ملی گلبال که از ۳ بازیکن اردبیلی بهره می‌برد٬ به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

وی گفت: مصطفی شهبازی٬ حسن جعفری و محمد پرنیا ورزشکاران اردبیلی تیم ملی گلبال را تشکیل می‌دهند که با این تیم به مقام اول این مسابقات رسیدند و حسن جعفری نیز عنوان آقای گل مسابقات را از آن خود کرد.

دبیر هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان اردبیل افزود: شرکت خدمات بیمه‌ای اندیشه زرین بیمه ایران استان اردبیل٬ حدود یک سال است که حمایت‌های مالی از ورزشکاران رشته گلبال و پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان استان اردبیل دارد.

سالمی تصریح کرد: با ورزشکاران نابینا و کم بینای رشته‌های گلبال و پاورلیفتینگ عقد قرار داد داشته ایم و در قالب تیم‌هایی با نام شرکت خدمات بیمه‌ای اندیشه زرین در مسابقات کشوری حضور می‌یابند که با همکاری اداره کل بهزیستی استان٬ این شرکت برای افتخار آفرینان مسابقات جاکارتا نیز مراسم تجلیل برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: سعی داریم میزبانی مسابقات لیگ گلبال که آذرماه سالجاری در رده آقایان و بانوان برگزار می‌شود را برای استان اردبیل کسب کنیم.
ارسال نظرات