نمایش اقتدار و بیعت دوباره بسیجیان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

کردستان با حضور 120هزار بسیجی در ورزشگاه 22گولان سنندج با رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی محمد "رسول الله 2 "اقتدار و بیعت دوباره خود را با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذشت.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۲۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، این رزمایش بزرگ در موقعیت بسیار حساسی تشکیل شد در زمانی که موقعیت منطقه و جهان، موقعیت‌های حساسی است؛ بخصوص برای ما ملت ایران. حساسیت از این جهت که از یک طرف عربده کشی‌های سران استکبار و سیاست‌های آمریکای جهان خوار و از طرف دیگر قدرت نمایی جوانان مؤمن و پیروزی‌های پیاپی در میدان‌های مختلف و از طرفی حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور، که این وضعیت آن‌ها را حساس کرده و به تکاپو و تلاش فکری و عملی وادار کرده است.

این رزمایش با محوریت وحدت، پیشرفت و ایستادگی در مقابل دشمنان برگزار شد وحدت و همدلی که باعث پیشرفت و حفظ انقلاب اسلامی ما و ریشه در قیام خونین امام حسین علیه السلام دارد؛ و وظیفه یک بسیجی چیزی جز حفظ انقلاب اسلامی نیست.


شهرستان سنندج حدود ۱۲۰ هزار بسیجی دارد که ۲۵ درصد کل جمعیت این شهرستان را شامل می‌شود. ۲۵ هزار بسیجی با اقتدار در تاریخ پنج شنبه (۱۲ مهرماه) در ورزشگاه (۲۲ گولان) سنندج آمده بودند تا به همه بد خواهان این نظام ثابت کنند که با قدرت در مقابل دشمنان استاده اند و از زیاده‌گویی‌های استکبار و استعمار جهانی نمی‌هراسند.

آمده بودند تا با وحدت و یکدلی در کنارهم در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اعلام کنند که مستحکم‌تر، مقاوم‌تر و با اعتقادی راسخ‌تر در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

ایجاد نظم و ارتقای امنیت و اقتدار نظام همراه با مهربانی و حفظ کرامت مردم کارکرد‌های نیروی همیشه قهرمان بسیج است.

بسیجیان حاظر در رزمایش آمده بودند تا بگویند، امنیت اتفاقی به دست نیامده و آن را مرهون شهدا هسنتد و با حضورشان وظیفه خود در پاسداری از خون شهدا را نشان دادند.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار