کاهش ترافیک غرب مازندران با بازسازی پل های تخریبی

معاون وزیر راه و شهرسازی که به مازندران سفر کرده است , افزود : ترمیم و بازسازی پل های تخریب شده سیل غرب مازندران در دستور کار قرار دارد تا از بار ترافیکی شهرهای غرب مازندران مخصوصا کمربندی نوشهر کاسته شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۷۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون وزیر راه و شهرسازی که به مازندران سفر کرده است , افزود :  ترمیم و بازسازی پل های تخریب شده سیل غرب مازندران در دستور کار قرار دارد تا از بار ترافیکی شهرهای غرب مازندران مخصوصا کمربندی نوشهر کاسته شود.

وی ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 97 ضلع جنوبی پل به اتمام میرسد و ترافیک به صورت 2 طرفه انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت : در بازدید از جاده چالوس مقرر شد , خروجی مرزن آباد به سمت مجلار تعریض و با 4 بانده کردن آن از ترافیک درون شهری مرزن آباد کاسته شود.

وی گفت : در بازدید از محور مرزن آباد به کلاردشت نیز مقرر شد تا نقاط خطر آفرین رفع نواقص آن انجام شود تا روستاییان با بتوانند مشکلات خطر آفرین جاده ای را نداشته باشند.

معاون وزیر راه درباره خروجی آزاد راه تهران – شمال و احداث مسیر مناسب برای روستاییان اطراف این آزاد راه گفت: مقرر شد تا در مورد احداث پل روگذر یا زیر گذر برای دسترسی روستاهای اطراف آزاد راه برنامه ریزی شود

خادمی همچنین گفت : برنامه های گسترده ای به منظور ساماندهی محور های شمالی کشور از شرق مازندران تا غرب گیلان محورهای  فیروزکوه , هراز و رفع نقطه گلوگاهی قزوین به رشت در حال انجام است .

وی افزود :  سال 96 بالغ بر 1000 میلیارد تومان در محورهای منتهی به شمال هزینه شد, آزاد راه شمال با 3500 نیروی انسانی به عنوان بزرگترین پروژه راه کشور در حال انجام است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها