اردوی راهیان نور؛

دانش آموزان کوهرنگی عازم غرب کشور می شوند

کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان کوهرنگ عازم مناطق عملیاتی غرب کشور می شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۵۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

اعزام دانش آموزان دختر کوهرنگی به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه کوهرنگ در جلسه قرارگاه راهیان نور بسیج دانش آموزی این شهرستان، گفت: راهیان نور یکی از بهترین بسترها و مکان های پرورش و تربیت انسان های تراز حکومت امام زمان(عج)است.

سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی افزود: ترویج سیره و سنت شهداء در راهیان نور، دین بزرگی شهدا به گردن ملت و کشور است، که باید اداء شود.

وی در ادامه، به تاثیر عمیق ایثارگری های شهدا و ماندگاری آن ها اشاره کرد و گفت: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند، راه و رسم شهادت در تاریخ ماندگار است و تربت پاک شهیدان تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

موسایی اظهار داشت: راهیان نور در ابعاد مختلف اثربخش بوده و یک ابزار آفندی یا پدافندی در مقابل هجمه های دشمنان می باشد و این برنامه فرهنگی معنوی که در طول سال استمرار دارد، اثرات مبارک و موثری را به دنبال داشته است.

فرمانده ناحیه کوهرنگ درپایان گفت: باهماهنگی و همکاری سایر نهادها و ادارات شهرستان کوهرنگ بیش از170دانش آموز دختر کوهرنگی در قالب کاروان راهیان نور همزمان با اول آبان ماه سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

گفتنی است: زائران اعزامی از یادمان عملیات مرصاد و مطلع الفجر و همچنین ارتفاعات بازی دراز و شهرپاوه و سرپل ذهاب دیدن خواهندکرد.

ارسال نظرات