فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

راهیان نور یک عملیات فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه لردگان در جمع عوامل اجرایی راهیان نور دانش آموزی شهرستان لردگان گفت: راهیان نور یک عملیات فرهنگی علیه تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۵۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی راهیان نور این شهرستان، گفت: الحمدالله مسئولین دلسوز شهرستان لردگان در اردوهای راهیان نور همکاری خیلی خوبی با سپاه و بسیج دارند به خصوص اداره آموزش و پروش که در بحث اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس مساعدت خوبی انجام می دهند.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری درباره راهیان نور گفت: در حال حاضر بزرگترین عملیات فرهنگی کشور راهیان نور است که با هدف آشنایی نسل جوان و آحاد مردم با فرهنگ شهادت، رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس در حال اجرا است.

وی  درباره زمان بندی حرکت کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی در طول سال بیان داشت: اعزام کاروان راهیان نور در دسته‌های دانش آموزی، دانشجویی و محلات، هر سال از ابتدای اردیبهشت آغاز شده و تا 30 فروردین سال بعد ادامه دارد.

موسوی ادامه داد: آشنایی جوانان به خصوص دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و آرمان های شهدا می تواند زمینه ساز نهادینه کردن فرهنگ شهادت و رشادت باشد و و قتی جوانان ایرانی از دلاوری های هموطنان خود در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بشنوند و ببینند، دیگر دشمن نمی تواند بر فکر و تصمیم آنها غلبه کند و خوراک خود را به خورد آنها بدهد.

ارسال نظرات