جهادی دیگر در میرجاوه:

با همت جهادگران محصولات کشاورزان میرجاوه جمع آوری شد

مسئول بسیج سازندگی شهرستان میرجاوه از کمک بسیجیان گروه های جهادی این شهرستان در جمع آوری محصول کشاورزان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۳۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

فریبرز مرادقلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از میرجاوه، گفت: جهادگران شهرستان میرجاوه روحیه انقلابی و جهادی را در خود تقویت کرده اند ودر هر زمان از سال که نیاز به حضورشان در صحنه باشد خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده و به خدمت رسانی به محرومین خواهند پرداخت.
 
وی با اشاره به این مطلب که جهادگران بسیجی بی منت و بدون هیچ چشم داشتی در راستای گره گشایی از نیازمندان گام برمی دارند افزود: تعدادی از بسیجیان گروه‌های جهادی شهرستان میرجاوه به کمک کشاورزان این منطقه شتافتند و به آنها در جمع آوری یونجه و سایر محصولات کشاورزی کمک کردند.

مرادقلی بیان کرد: جهادگران اثبات کرده اند که جهاد در راه خدا با مال و جان انسان بوده و این بسیجیان بی ریا این در این عرصه به‌خوبی این موضوع را دریافته‌اند که جهاد در راه خدا هم در دنیا و هم در آخرت فضیلتی کم‌نظیر دارد.
 
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در پایان خاطرنشان کرد: حضور جهادگران بسیجی متدین در مناطق محروم و دورافتاده یکی از جلوه‌های زیبای ایثار و جهاد است و توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه رسالت بزرگ این جهادگران است.
ارسال نظرات