خبرهای داغ:
از جوار مزار مطهر شهید حججی؛

آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی غرب کشور

آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در گلزار شهدای نجف‌آباد و جوار مزار مطهر شهید حججی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۱۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اردوهای راهیان نور نسل جوان و دانش آموزان را به گذشته پرافتخار و  سرشار از حماسه و غرور و رشادت دفاع مقدس پیوند می دهد.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، یکی از راه های مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

وی، ادامه داد: مرحله نخست اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی با حضور 18 کاروان به تفکیک؛ 6 کاروان از استان اصفهان، 3کاروان از استان یزد و 9 کاروان از استان چهارمحال و بختیاری از گلزار شهدای نجف آباد و جوار مزار مطهر شهید حججی، آغاز شد.

رحیمی، گفت: در این اعزام سه روزه، 450دانش آموز دختر از شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

وی، افزود: بازدید از پادگاه ابوذر، یادمان شهید شیرودی در سرپل ذهاب، یادمان مطلع الفجر در گیلانغرب، یادمان عملیات مرصاد در تنگه چهارزبر کرمانشاه و حضور در رزمایش افلاکیان از برنامه های این اردوی راهیان نور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار