آیت الله فلاحتی در یادواره شهدای روحانی شرق گیلان؛

اطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاست+تصاویر

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای روحانی گفت:اطاعت از رهبری واحد از الزامات امت اسلامی برای دست‌یابی به اهداف والا است.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۷۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه؛ آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای روحانی بابیان اینکه راه شهدای روحانی یکی از وظایف مهم طلاب جوان و روحانیت است، گفت: همه وظیفه‌داریم پاسدار خون پاک شهدا باشیم و درراه آرمان‌های والایشان گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز تمام توان خود را برای از بین بردن امید در جامعه به کار گرفته‌اند، افزود: توطئه‌های شوم دشمنان انقلاب همواره شکست‌خورده است و هر بار تیرهای شوم آنان به سنگ می‌خورد.

آیت‌الله فلاحتی بابیان اینکه عدم شناخت امت اسلامی از امام زمانه خود عامل خانه‌نشینی حضرت علی (ع) شد، گفت: امت اسلامی اگر امام خود را نشناسد به جهل و انحراف کشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اطاعت از رهبری و جهاد درراه حق از دیگر ویژگی‌های امت اسلامی است، افزود: اطاعت از رهبری واحد از الزامات امت اسلامی برای دست‌یابی به اهداف والا است و امت اسلامی با اطاعت از رهبری در میدان عمل از جان و مال خود می‌گذرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه مردم همیشه درصحنه و همراه با روحانیت هیچ‌وقت از مسیر انقلاب فاصله نمی‌گیرد و همه دشمنان داخلی و خارجی بدانند که مردم ایران از راهی که در پیش‌گرفته بازنمی‌گردد، افزود: این دوره سخت جامعه اسلامی هم سپری می‌شود و از این بازار آشفته گذر می‌کنیم و سیه‌رویی بازهم به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌ماند.

در ادامه این مراسم صابر خراسانی به شعرخوانی آیینی پرداخت و حاضران با مداحی حاج مجتبی رمضانی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان کردند.

لازم به ذکر است که جامعه روحانیت استان گیلان بیش از 150 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 اطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاستاطاعت از رهبری از الزامات امت برای دست‌یابی به اهداف والاست

انتهای پیام

ارسال نظرات