نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

واکنش نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به پروژه خصوصی‌سازی پالایشگاه: اجازه غارت را نمی‌دهم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به موضوع واگذاری پالایشگاه شازند به بخش خصوصی گفت: با تمام وجود برای جلوگیری از غارت پالایشگاه تلاش می‌کنم.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۷۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی هرچه بیشتر از صحیفه سجادیه گفت: صحیفه سجادیه یادگار بسیار ارزشمند امام سجاد(ع) بوده و از جمله کتبی است که می توان از آن بهره‌برداری‌های فراوانی را داشته باشیم.

وی به هفته نیروی انتظامی هم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است، مردم هم بایستی خدمتگزار پلیس و یار و قدرشناس پلیس باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را مبتنی بر نظم و امنیت جامعه دانست و گفت: قوای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و دستگاه‌های امنیتی عامل اقتدار کشور هستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه اگر امنیت نباشد زندگی و آسایش در زندگی معنایی ندارد، گفت: در این راستا عوامل نیروی انتظامی بایستی با تمام وجود خطر را بپذیرند.

وی افزود: امید است که روز به روز با ایمان و اعتقاد بیشتر شاهد ارتقاء شاخص‌های امنیتی در جمهوری اسلامی باشیم و مسئولان هم قدر این مردم و نیروهای مسلح را بدانند و در مسائل اقتصادی تدابیر بهتری بیاندیشند و مسئله ارز را مدیریت کنند تا به قیمت واقعی خود برگردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بر استفاده از ظرفیت کامل کارخانه‌ها و صنایع تاکید کرد و گفت: مسئولان موظفند برای راه‌اندازی و استفاده از ظرفیت کامل کارخانجات برنامه‌ریزی کنند و منابع بانکی را به این سمت سوق دهند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به تلاطم ارزی کشور گفت: مسئولان نباید اجازه دهند که ارز و سرمایه از کشور خارج شود، خروج سرمایه از کشور خیانت است .

وی همچنین درخصوص مذاکره مجدد با آمریکا گفت: مؤمن از یک سوراخ نباید دو بار گزیده شود؛ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دشمنان ما هستند. پیمان مودت بیش از 60 سال است که بین ایران و آمریکا بسته شده ولی حالا که رأی دادگاه بین‌المللی لاهه علیه آمریکا صادر شده است، آمریکا قصد خروج از این پیمان را دارد. آیا این کشور قابل اعتماد است؟

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به برگزاری رزمایش عاشورائیان بسیج هم اشاره کرد و گفت: مانوری که دیروز با حضور 700 هزار نفر از اقشار مختلف بسیج در سراسر کشور برگزار شد بسیار با عظمت بود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: نیروهای نظامی ما نشان دادند که ما خدا را داریم و بن‌بستی برای ما وجود ندارد و همان طور که رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته در جمع بسیجیان اعلام کردند ما تحریم‌ها را دور می‌زنیم و یک بار دیگر سیلی محکمی به آمریکایی‌ها خواهیم زد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران در انتقام‌گیری از شهدای اهواز به مواضع تکفیری‌ها، افزود: سپاه پاسداران با 6 موشک دوربرد شرق فرات در سوریه را هدف قرار داده و مواضع داعش را در آنجا با خاک یکسان کرد و توانست 40 نفر از نیروهای ارشد داعش را به هلاکت برساند، این نشانه قدرت اسلام و انقلاب بوده و عملکرد سپاه در این خصوص شایسته و قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان ما نمی‌خواهند ما موشک داشته باشیم، دشمنان باید بدانند اگر جمهوری اسلامی مورد تهاجم قرار بگیرد، با قدرت از کشور و ملت خود دفاع خواهد کرد .اگر در زمان دفاع مقدس توانستیم با دست خالی در مقابل دشمن بایستیم امروز به طور قطع که درخت جمهوری اسلامی ایران یک درخت تنومند و با عظمت شده است به دشمن اجازه تجاوز نخواهد داد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به موضوع واگذاری پالایشگاه شازند به بخش خصوصی گفت: با تمام وجود برای جلوگیری از غارت پالایشگاه تلاش می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: آقایان با چه استدلالی می‌گویند پالایشگاه زیان دِه است؟ پالایشگاهی که توانایی تولید 17.5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 و یورو 5 و همچنین سه میلیون لیتر بنزین هواپیما را دارد. مدیرعامل سابق پالایشگاه خود به من می‌گفت که این پالایشگاه روزی دو میلیون دلار سود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات