خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان عنوان کرد

امنیت جمهوری اسلامی ایران خط قرمز آحاد ملت و مسئولین نظام

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان ایجاد حس امید و انسجام داخلی را مهم‌ترین دستاورد عملیات سپاه در شرق فرات در سوریه دانست و گفت: پیام مهم برای دیگر کشورها این است که امنیت جمهوری اسلامی ایران خط قرمز آحاد ملت و مسئولین نظام است.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۱۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

امنیت جمهوری اسلامی ایران خط قرمز آحاد ملت و مسئولین نظاممحمد ملایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ددر همدان با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه به بیان اهمیت این عملیات پراخت و بیان کرد: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دوران بزن در رو تمام شده» جمهوری اسلامی اجازه هیچ گونه دخالت بیگانگان در حوزه امنیتی و مسائل اجتماعی را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ گونه تعرضی به کشور را نمی‌دهد‌، عنوان کرد: دشمنان نظام بدانند هیچ جنایتی بی‌پاسخ نخواهد ماند و اگر اقدامات امنیتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند با پاسخی سخت و کوبنده روبرو خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با تاکید بر اینکه عملیات سپاه در شرق فرات در سوریه ضربه شصتی به اطلاعات آمریکایی صهیونیستی بود، گفت: امروز آمریکا متوجه شد که جمهوری اسلامی با هیچ کس شوخی و تعارف ندارد و در حوزه امنیت داخلی خود سخت و شکننده برخورد می‌کند.

وی ایجاد حس امید و انسجام داخلی را مهم‌ترین دستاورد این عملیات دانست و یادآور شد: پیام مهم برای دیگر کشورها این است که امنیت جمهوری اسلامی ایران خط قرمز آحاد ملت و مسئولین نظام است.

ملایی با اشاره به وجود امنیت پایدار در کشور ابراز داشت: تمام مسئولین نظام بر روی حوزه امنیت داخلی و حوزه مسائل اجتماعی حساسیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توجه زیادی به موضوع انسجام داخلی دارند بنابراین باید به سمت امیدبخشی به مردم حرکت کنیم و در شرایط جنگ اقتصادی، آمادگی لازم برای ایجاد امید در جامعه در راستای دست‌یابی به پیروزی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات