خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان تاکید کرد

ضرورت مطالبه قاطعانه برای راهیابی طرح رتبه‌بندی معلمان به مجلس

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه با اجرای بحث نظام رتبه‌بندی معلمان انقلابی عظیم در بحث معیشتی معلمان رخ خواهد داد، گفت: این لایحه باید هر چه سریع‌تر از طریق دولت به مجلس ارسال شود و در این خصوص مطالبه عالمانه و قاطعانه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۴۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

ضرورت مطالبه عالمانه و قاطعانه برای راهیابی طرح رتبه‌بندی معلمان به مجلسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ملایی در نشست صمیمی با دانشجویان معلم استان همدان با اشاره به نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: امسال قرار بود وزیر آموزش و پرورش لایحه رتبه‌بندی معلمان را  تا اواخر مهر ماه به مجلس ببرد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی عنوان کرد: اگر به زودی لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس  ارسال نشود  به طور قطع این لایحه به بودجه سال 98 نخواهد رسید.

مسئول سازمان  بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه  با اجرای بحث نظام  رتبه‌بندی معلمان انقلابی عظیم در بحث معیشتی معلمان رخ خواهد داد، افزود: لایحه رتبه بندی معلمان باید هر چه سریع‌تر از طریق دولت به مجلس ارسال شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص باید مطالبه عالمانه و قاطعانه داشته باشیم، افزود:  متاسفانه در برنامه ششم توسعه چندین تکلیف دولت در خصوص آموزش و پرورش بر روی زمین مانده است که لایحه رتبه‌بندی یکی از این موارد است و باید در اولویت قرار بگیرد.

ملایی تاکید کرد: جنبش دانشجویی متعهد باید مطالبه عالمانه و منطبق بر قانون را پیگیری و استمرار بخشد چراکه استفاده از ظرفیت قانون و اسناد بالادستی اثری حیاتی در استیفای حقوق فرهنگیان است، برای مثال چرا با گذشت حدود سه سال از برنامه ششم توسعه هنوز دولت به وظایف خود در این دستگاه عریض و طویل به جدیت عمل نکرده است؟

وی خاطرنشان کرد : جبهه انقلاب اسلامی باید مطالبه‌گری خود را با ارائه راهکارهای اجرایی از مسئولان داشته و استمرار این مطالبه‌گری یکی از مهمترین راهکارها برای نیل به آرمان عظیم انقلاب  یعنی عدالت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار