مصطفی برزگر
جانشین سابق فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران :
سردار عراقی بیان کرد: بسیج اصلی ترین سرمایه انقلاب اسلامی است که در همه عرصه ها حضوری پررنگ دارد وتحرکات دشمنان را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۰۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عراقی، جانشین سابق فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در اجتماع بزرگ بسیجیان استان ایلام گفت: تا زمانی که بسیج در صحنه های مختلف نظام حضور دارد هجمه های استکبار جهانی بی اثر خواهد بود.

سردار عراقی بیان کرد:  بسیج اصلی ترین سرمایه انقلاب اسلامی است که در همه عرصه ها حضوری پررنگ دارد وتحرکات دشمنان را خنثی می کند.

جانشین سابق فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرکت موشکی که چند روز قبل اتفاق افتاد ،  تنها یک نمایش کوچک از اقتدار دفاعی و نظامی ایران اسلامی در برابر دشمنان زیاده خواه بود که به خیال خام خود در فکر ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی افزود: بسیج ،در همه حوزه های دفاعی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی نقشی سازنده داشته و در همه عرصه ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشا تحولات موثر و ارزشمندی بوده است.

 سردار عراقی با اشاره به حضور بسیجیان در دفاع مقدس یادآور شد: دشمن زمانی به ایران حمله کرد که کشور ما از لحاظ نیروی نظامی و تجهیزات دفاعی ضعیف بود اما با ورود بسیجیان به میدان نبرد و دفاع سرنوشت جنگ تغییر کرد و دشمن به عقب نشست.

جانشین سابق فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بیان داشت: حضور مقتدرانه و با بصیرت بسیجیان در صحنه ها و در کنار ولایت باز هم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی اظهار داشت: بسیجیان ،  در حوزه های سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد و امنیت ملی ، حضور دارند و امروز نیز در این اجتماع عظیم گرد هم آمده اند تا بار دیگر عهد و میثاق خود با امام، رهبری، شهدوآرمان های انقلاب محکمتر کنند.

 

ارسال نظرات