تشکر از حماسه باشکوه اقتدار عاشورایی در بام ایران

سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیام از حماسه بزرگ اجتماع 20هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله(ص)2در بام ایران تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۸۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل پیام تجلیل سپاه استان که به امضاء سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری رسیده است به شرح ذیل منتشر شد:

       حمد و سپاس قادرمنان، پروردگار سبحان را که توفیق داد در عصر شکوه و شوکت مجدد اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم ) و ایام متعلق به سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام،  در پرتو انوار حضور لشگریان مخلص خدا، افتخار لبیک گویی به ندای ولی فقیه زمان را داشته باشیم.

 حماسه نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2 که همزمان با سراسر کشور در بام ایران استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار شد، تداعی کننده یاد و خاطره اعزام بزرگ رزمندگان بسیجی دوران حماسه و ایثار در سال 1365 بود، که نشان از عظمت بی انتهای انقلاب اسلامی و ملت مؤمن، انقلابی و بصیر ایران اسلامی دارد.

  عزت و عظمت جهان اسلام در پرتو عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و  استمرار توفیق و سربلندی سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و نابودی و اضمحلال دشمنان قسم خورده اسلام ناب را از ذات مقدس احدیت مسئلت می نمائیم.

        برخود وظیفه می دانیم از حضور حماسی و باشکوه  اقشار مختلف بسیجی، خانواده معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، علما و روحانیون و مسئولان و مدیران استان چهارمحال و بختیاری در این اجتماع بزرگ 20 هزار نفری صمیمانه  قدردانی و سپاسگزاری کنیم.

بی شک نقش بی بدیل اصحاب رسانه و مطبوعات بویژه رسانه ملی در انعکاس گسترده و لحظه به لحظه این حماسه عظیم و دشمن شکن، قابل تحسین است.

ارسال نظرات