ما ادامه دهند مکتب حسینی و ابوالفضلی هستیم/ ترامپ عین فساد و ناهنجاری است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ما ادامه دهنده مکتب حسینی و ابوالفضلی هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۳۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی در اجتماع 20 هزار نفری محمدرسول الله که در بام ایران برگزار شد اظهار کرد: ما امروز آمده ایم تا بیعت با امام(ره) ، شهدا، ولایت و رهبری را امضا کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در اجتماع اقتدارعاشورایی که در مرکز استان برگزار شد عنوان کرد:  به کوری چشم همه دشمنان ایستاده ایم، ادامه دهنده راه شهدا انقلاب و دوران دفاع مقدس هستیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند ما ملت ایران پشتیبان هم هستیم، خاطرنشان کرد: برای به نمایش گذاشتن اقتدار از نوع عاشورایی و ابوالفضلی امروز اینجا آمده ایم و با این حضور پرشور مشت محکم خود را بر دهان استکبار می‌کوبیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما پیرو ابوالفضل(علیه السلام) هستیم گفت: همان ابوالفضلی که دشمن در روز عاشورا برای آن امان نامه می فرستد ولی آن پشت ولایت را خالی نکرد و با جان خود از اسلام و ولایت دفاع کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران را هیچ‌گاه نفهمید، عنوان داشت: امام با همت ملت انقلابی ایجاد کرد که برگرفته از مکتب عاشورایی است و همه ما برای دفاع، حفظ و حراست از آن لباس رزم می پوشیم و در مقابل دشمن می ایستیم.

عباسی با اشاره به حضور مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری در تمامی عرصه‌ها اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در تمامی عرصه‌ها نشان دادند در طول انقلاب نشان دادند که آرام ترین استان، همیشه در صحنه  و حامی انقلاب هستند.

وی افزود: ما آمده ایم بگوئیم با فساد و ناهنجاری مخالفیم و ترامپ عین ناهنجاری و فساد است.

ارسال نظرات