هر اساعه ادبی به جمهوری اسلامی پشیمان کننده است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد:بنابراین هر کسی که اساعه ادبی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد و بخواهد حرکتی را در داخل کشور،منطقه و فرامنطقه علیه ما انجام دهد باید آماده ضربه خوردن شدید و پشیمان کننده باشد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۹۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری بارها تأکید داشته اند که دیگر دوران بزن و در رویی تمام شده است.

 

 

وی ادامه داد:بنابراین هر کسی که اساعه ادبی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد و بخواهد حرکتی را در داخل کشور،منطقه و فرامنطقه علیه ما انجام دهد باید آماده ضربه خوردن شدید و پشیمان کننده باشد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انتقام حادثه مراسم رژه اهواز بعد از گذشته هشت روز گرفته شد، عنوان کرد: در حادثه تروریستی سی و یکم شهریور ماه در اهواز تعدادی از خواهران و برادران ما به شهادت رسیدند و عوامل اصلی این حادثه کشته وتعداد ۲۲ نفر از عوامل پشت پرده آنها دستگیر شدند.

 

 

این مقام مسئول افزود: حمله موشکی سپاه به تروریست ها از فاصله ۵۷۰ کیلومتری با استفاده از شش موشک بالستیک و چند فروند هواپیما بدون سرنشین در منطقه ای که عمده عوامل الاهوازیه و جریان تجزیه طلب و وابسته به داعش حضور داشتند انجام شد.

 

 

سردار ابوحمزه گفت: این حمله هشداری است به اربابان گروهک های تروریستی  و کشورهای امارات،عربستان و اسرائیل که دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی بردارند.

 

 

وی ابراز کرد:تروریست ها بدانند هر حرکتی را که بخواهند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دهند با حرکت شدید و گسترده ای از سوی نیروهای مسلح رو به رو خواهند شد.

 

 

سردار ابوحمزه تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشداری است که به تروریست ها داده شد که اگر بخواهند حرکت های دیگری را علیه کشور انجام دهند با برخورد شدید، قوی و مقتدرانه تر سپاه  مواجه خواهند شد؛ اقدام سپاه پیامی است برای تمامی گروهک های تروریستی که نمی توانند کاری را علیه کشور ما انجام دهند و بعد آن را رها کنند.

ارسال نظرات