در گفتگو با بسیج عنوان شد:

تجمع عاشورایی بسیج نماد اقتدار کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: تجمع عاشورایی بسیج اقدامی موثر در نمایش اقتدار و همیشه در صحنه بودن آحاد بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۶۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری در گفتگو با خبرنگار ما، عنوان کرد: با توجه به اقتدار نظامی مقدس جمهوری اسلامی در صحنه ی بین المللی و اثر گذاری آن در سطح منطقه و فرا منطقه ای، استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی با نگرانی و ترس از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه دست به یک سری اقدامات کور اعم از ترور و تحریم اقتصادی زد که این جزء فلاکت  و سردرگمی  آنان چیز دیگری نیست.

وی، افزود: در داخل هم برخی از فریب خوردگان با معاندین هم نوا شده و می طلبد در داخل نیروهای وفادار نظام خصوصا بسیجیان همیشه بیدار در یک اقدام عملی به نمایش قدرت بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ادامه داد: در همایش بزرگ تجمع عاشوراییان، مردم نشان خواهند داد که بسیجیان و آحاد متدینین همچنان وفادار، پشت سر رهبر با قاطعیت از نظام و آرمان های آن دفاع خواهند کرد .

انصاری با بیان اینکه، تجمع عاشورایی بسیج نماد اقتدار کشور و نظام است، تصریح کرد: اهداف این تجمع؛ نشاط،  خود باوری  و احساس امنیت و آرامش و دلگرم شدن و تزریق آن به مردم در جهت اقتدار بسیج در حفظ و حراست از این کشور خواهد بود.

وی، بسیج و بسیجیان را یکی از بازوان پرتوان نظام از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل شجره طیبه دانست که در عرصه های مختلف در میدان حاضر بوده اند و هشت سال دفاع مقدس نیز با وجود بسیجیان که برخاسته از بطن جامعه و آحاد مردم هستند، به پیروزی رسید و اکنون نیز با تکیه به همین مردم و درپرتو رهبری داهیانه خلف صالح معمار کبیر انقلاب اسلامی،  توطئه های دشمنان ملت و کشور  خنثی می شود.

ارسال نظرات