خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آزالیای کانادا:

جهان متوجه سودآوری استارتاپ ها در پارک های علم و فناوری شده است

مدیرعامل شرکت آزالیای کانادا اعلام کرد: امروزه جهان متوجه سودآوری زیادِ استارتاپ ها در پارک های علم و فناوری شده است؛ تا جائی که امانوئل مکرون؛ رئیس جمهور فرانسه شیوه ی مدیریتی خود را استارتاپی عنوان کرده است.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۴۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
جهان متوجه سودآوری استارتاپ ها در پارک های علم و فناوری شده است 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از یزد؛ جلسه کارگروه تعاملات بین الملل با عنوان «فرصت های استارتاپی در بازار جهانی و نحوه بهره برداری در شرایط تحریم» با حضور علی مدرسی؛ موسس شرکت تدبیر و توسعه پرنیان و مدیرعامل شرکت آزالیا در کانادا به همن واحد بین الملل پارک علم و فناوری یزد در محل سالن اجتماعات مرکز اقبال برگزار شد.

مدرسی در این جلسه با بیان اینکه اعمال تحریم ها علیه ایران در گمرکِ کشورهای امریکای شمالی با جدیت اجرا می شود، ادامه داد: در حال حاضر می توان از درگاه اینترنت و وب و در قالب دفتر مبادلات ایران و کانادا مبادلاتی با کشورهای دیگر انجام داد.

علی مدرسی تصریح کرد: در بازار آزاد کشورهای آمریکای شمالی به رقبا اجازه ی فروش محصول خود با کیفیت و قیمت دلخواه خود داده شده است، لذا قبل از هراقدامی برای تجارت در سطح بین الملل باید بتوان سطح کیفی و قیمت ها را وارد رقابت جهانی کرد.

موسس شرکت تدبیر و توسعه پرنیان، توسعه ی وب، دیجیتال مارکتینگ و تامین محتوا را از راه های کسب درآمدِ خارجی در داخل ایران برشمرد و افزود: توسعه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری و فعالیت های مغزافزاری از جمله فعالیت هایی است که می تواند برای کشور ارز آوری داشته باشد.

علی مدرسی همچنین به شیوه ی کاری با عنوان فریلنس با ترجمه ی زبانیِ آزادکاری اشاره کرد و این روش کاری را برای علاقه مندانِ کار در بازار جهانی در مدت تحریم ها تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت آزالیا، کار این شرکت را برنامه ریزی و مشاوره برای تبادلات تجاری شرکت های ایرانی در کانادا عنوان کرد و روش ها و سایت هایی که می تواند در ارزآوری و تجارت جهانی به ایرانیان مقیم کشور کمک کند را معرفی نمود.

مدرسی همچنین جایگاه پارک های علم و فناوری در جهان را ویژه عنوان کرد و افزود: امروزه جهان متوجه سودآوری زیادِ استارتاپ ها در پارک های علم و فناوری شده است؛ تا جائی که امانوئل مکرون؛ رئیس جمهور فرانسه شیوه ی مدیریتی خود را استارتاپی عنوان کرده است.

گفتنی است، محمد سپهر، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، محمد قویدل؛ مدیر روابط بین الملل پارک علم و فناوری یزد و جمعی از مدیران عامل شرکت های مستقر در پارک‌ در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظرات