خبرهای داغ:
12 مهر ماه؛

رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد(ص) 2 در همدان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) 2 با حضور 20 هزار بسیجی از سراسر استان روز پنج شنبه 12 مهرماه در استادیوم قدس همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۱۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد(ص) 2 در همدان برگزار می‌شودسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) 2 اظهار کرد: این رزمایش که بر اساس طرحی برگرفته از دفاع مقدس به صورت سراسری در کل کشور برگزار می‌شود، طی یک ماه در استان همدان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) 2 در راستای ایجاد امید در جامعه و ناامیدی دشمنان برگزار می‌شود بر لزوم استفاده از نیروهای مردمی در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تاکید و بیان کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین نظام و مردم و ایجاد ناامیدی و نارضایتی در کشور است، باید با برنامه‌ریزی دقیق و پای کار اوردن مردم و اقدامات مناسب مانع از تحقق اهداف دشمن شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد(ص) 2 در کشور طی سه مرحله توسط سپاه پاسداران در 32 استان کشور اجرا شد، بیان کرد: مرحله نخست این رزمایش در تمام شهرستان‌های استان همدان در 17 شهریور با حضور نیروهای بسیجی از گردان‌های بیت المقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه بکارگیری گروه‌های جهادی در راستای خدمت به مردم به عنوان محور دوم رزمایش از تاریخ 9 تا 29 شهریور ماه در همدان برگزار شد، گفت: در استان همدان 250 گروه جهادی با حضور 5 هزار نفر در زمینه‌های مختلف به 50 هزار نفر در حاشیه شهرها و شهرستان‌های استان خدماتی ارائه کردند.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه مرحله سوم رزمایش در استان همدان با حضور 20 هزار بسیجی از سراسر استان برگزار می‌شود، در اعلام جزئیات این مراسم یادآور شد: این رزمایش روز پنج شنبه 12 مهرماه از ساعت 9 صبح در محل استادیوم قدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات