امام جمعه شهرستان سراوان:

دشمن بدنبال جدایی مردم از نظام است

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دشمن با ايجاد فشار اقتصادي و گراني ها به دنبال جدايي مردم از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۱۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به دیدار جمعی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با مقام معظم رهبری، گفت: امروز اگر وحشت به دل مستکبرین و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتاده است، به دلیل رشادت‌ها و رزمندگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی افزود: توکل به خداوند متعال و نهراسیدن از قدرت‌های مستکبر از آثار دفاع مقدس است که با چنین روحیه دشمن را به زانو در آوردیم و در مقاابل چندین کشور به پیروزی رسیدیم.

بامری با اشاره به تجربه به دست آمده در دفاع مقدس، در آن زمان بیان کرد: با چالش‌ها و موقعیت‌ها بدتر از زمان حال روبه رو بوده ایم، اما در حال حاضر انقلاب اسلامی در قله قرار دارد و قدرتمند هستیم که با توکل به پروردگار عالم و ایمان هیچ احدی توان مقابله با کشور را ندارد و نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مدارس باید احیا شود، ادامه داد: زمانی که ارزش‌ها و ظرفیت‌های دفاع مقدس میان نسل جوان احیا شود، می‌توان از این ظرفیت‌ها برای روشنایی و حرکت به سمت ارزش‌ها استفاده کرد.

این مسئول با توجه به حادثه تروریستی اهواز و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در این حادثه، تصریح کرد: عده‌ای کور دل با پشتیبانی شیطان بزرگ و کشور‌های مرتجع عربی؛ زنان، کودکان و افراد بی سلاح را به شهادت رساندند که این افراد پلید و کثیف یقین داشته باشند با قدرت ریشه آنان را هرکجای جهان که باشند می‌خشکانیم و به افرادی که چنین برنامه‌هایی را مدیریت می‌کنند، گوشمالی خواهیم داد.

امام جمعه سراوان گفت: دشمن به دنیال ایجاد اختلاف و اختلال در کشور به بهانه قومیت گرایی است، اما دشمن بداند جمهوری اسلامی ایران امروز قدرتمند‌تر و محبوب‌تر است و با چنین اقدامات کور نمی‌توانند به بدنه مستحکم نظام ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به روز همبستکی با کودکان فلسطین، اضافه کرد: یکی از نقطه‌های دردآور و رنج آور وجود غده سرطانی و مخرب که مستکبرین عالم در دل دنیای اسلام برای احقاق اهداف و خوی فتنه گری خود ایجاد کرده اند، اسرائیل است که جنایت‌هایی را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده است.

حجت‌الاسلام بامری در پایان خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس ویژیگی ذاتی که انقلاب اسلامی دارد، از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کند و همیشه پا به کار بوده است.
ارسال نظرات