اعزام کاروان طرح مهردرخشان به مشهد مقدس از فارسان

کاروان طرح مهر درخشان رضوی از شهرستان فارسان به سمت مشهد مقدس حرکت کرد.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۹۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس کاروان  زائر اولی های امام رضا (علیه السلام) در قالب کاروان طرح مهر درخشان رضوی از شهرستان فارسان عازم زیارت مشهد مقدس شدند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه بدرقه زائران آستان قدس رضوی، گفـت: به همت سپاه ناحیه فارسان تعداد  60 نفر زائرین بار اولی که به دلیل ضعف توان مالی تا کنون توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(علیه السلام ) برایشان حاصل نشده است، به زیارت امام هشتم می‌روند.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی افزود:  این طرح ویژه افرادی است که بالای ۴۰ سال سن دارند و و شامل افرادی می شود که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند.

وی افزود: تنها رهبران دینی و معصومان (علیهم السلام) هستند که در گذر زمان راهکارهای برون رفت فقیران از محرومیت‌ها را عملی کرده اند، لذا سیره رفتاری و اجتماعی همه معصومین به‌ویژه امام رضا علیه السلام بیانگر این مطلب است، حضرت با فقرا مانوس بود، با آنها غذا می خورد، با آنها جلوس داشت و فقرا را تکریم می کرد و اموال خود را میان مستمندان تقسیم می‌کرد.

وی بیان کرد: متنعم شدن از غذای متبرک حضرت رضا(علیه السلام) و شرکت در ویژه برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی از جمله خدماتی است که از آستان قدس رضوی به این کاروان  ارائه می شود.

 

ارسال نظرات