خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای ۳۹ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه شهید بروجردی نهاوند

فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول شهرستان نهاوند از اجرای ۳۰ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه شهید بروجردی نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۷۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

اجرای ۳۹ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه شهید بروجردی نهاوندداود مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) اظهار داشت: ۳۹ برنامه متنوع در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه شهید بروجردی نهاوند برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم حفظ و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: باید این ارزش‌ها را به نسل جوان امروز و آینده منتقل کنیم تا در برابر توطئه‌های شوم دشمنان مصون بمانند.

فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول شهرستان نهاوند عنوان کرد: مهمترین برنامه‌های این حوزه دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهداء، نشست‌های بصیرتی سیاسی در تمام پایگاه‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و دیدار با ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: تقدیر از بسیجیان پیشکسوت، میقات صالحین و حضور بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با روحانیت، رژه خودرویی در ناحیه، دیدار با دانش‌آموزان و معلمان در اول مهر، فضاسازی مناسب و مراسم گرامیداشت این هفته با حضور تمام پایگاه‌ها و با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه در پایگاه روستای توانه نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات