محمد فرخی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد ولایت فقیه را رکن رکین و ستون محکم حکومت اسلامی دانست و افزود: دشمن در مدیریت الهی این رکن مبهوت و مقهور مانده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۴۳۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست روشنگری طلاب بسیجی حوزه علمیه خواهران معصومیه(س) قرچک ظهر امروز در محل سالن اجتماعات این حوزه برگزار شد.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد در این برنامه با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: خداوند خیر و سعادت هرکس را که بخواهد؛ محبت امام حسین(ع) را در دل او قرار می دهد و شوق زیارت آن حضرت را در جان او می اندازد.
وی با توجه به اشتیاق وافر ملت ایران به زیارت اربعین حسینی، ابراز کرد: دشمن به دنبال کم رنگ کردن این مانور عظیم است و قطعاً این آرزو را به گور خواهد برد.
استاد اخلاق دفاع مقدس را هویت ایرانی اسلامی ملت ما دانست و اضافه کرد: هر کس بخواهد چگونگی فرهنگ دفاع مقدس را درک کند باید برود حادثه کربلا را بخواند.
وی ولایت فقیه را رکن رکین و ستون محکم حکومت اسلامی دانست و افزود: دشمن در مدیریت الهی این رکن مبهوت و مقهور مانده است.
حجت الاسلام عبدالله پور توحید ، عدل و کرامت را پایه و اساس پیام مشترک همه انبیا برشمرد و تصریح کرد: حادثه عاشورا و قیام امام خمینی هم بر اساس همین سه پایه شکل گرفته است./

ارسال نظرات