کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی:

دفاع مقدس مایه فخر مسلمانان جهان است

دشمنی و کینه توزی های دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی فقط بخاطر این است که راه امام و خط امام به آنها نه گفته است.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۰۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، نشست مدرسه محور جهاد فرهنگی با حضور، فرهنگیان و دانش آموزان در واحد مقاومت پسرانه متوسطه دوم ارشاد و واحدهای دخترانه الزهراء و پروین اعتصامی آلونی برگزار شد .

یکی از رزمندگان دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای8 سال دفاع مقدس و امام راحل، آرامش و آسودگی خاطر ملت ایران را مرهون صبر و اسقامت شهدای 8 سال دفاع مقدس، ملت شهید پرور و امام راحل در برابر استکبار جهانی دانست.

امرالله کمکی، خاطر نشان کرد: راه انقلاب با همراهی و همگامی ملت ایران و ولایت مداری ادامه خواهد یافت .

آقای کمکی ضمن تسلیت ایام دهه محرم و واقعه شهادت جمعی از هموطنان اهوازی در حادثه تروریستی 31 شهریور به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت های بسیجیان و رزمندگان و شهداء پرداخت.

وی در ادامه افزود: دفاع جانانه رزمندگان اسلام در جنگ  تحمیلی 8 ساله علیه ایران با حضور تمام قدرتهای جهان، مایه فخر ملت ایران و مسلمانان جهان و سرشکستگی نظام سلطه کفر و استکبار به سردمداری آمریکا و همپیمانانشان در قرن بیستم شد.

کمکی خاطر نشان کرد: دشمنی و کینه توزی های دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی فقط بخاطر این است که راه امام و خط امام به آنها نه گفته است.

این کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی، تصریح کرد:  توطئه ها و فتنه های بعد از انقلاب به سردمداری شیطان بزرگ آمریکا باجنگ 8 سال دفاع مقدس و جنگ فرهنگی و اخیرا جنگ اقتصادی و ترور مردم و حافظان امنیت ادامه دارد، که خود نشانی از این دشمنی ها و ضعف و خواری آنها دارد؛ اما با بصیرت و آگاهی رهبری فرزانه و ملت ولایت مدار تمام فتنه ها خنثی خواهند شد.

ارسال نظرات