با حضور رئیس ستاد امربه معروف نیکشهر:

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان برگزار شد

اعضای ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان نیکشهر در مراسم عزاداری سرور و سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۶۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، در راستای هفتمین روز از ماه محرم و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، مراسم عزاداری در دادگستری شهرستان نیکشهر با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام لطفیان سرگزی با اشاره به این مطلب که امام حسین(ع) بزرگترین آمر به معروفی بود که در راستای نهادینه سازی این دو امر مهم گام برداشت، افزود:  قیام عاشورا و نهضت سرخ عاشورا در جهت تحقق این دو واجب الهی رقم خورده است.
 
وی بیان کرد: با توجه به حربه و تحریمهای جدید دشمن که اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده، شرایط ایجاد میکند مسئولان بیش از هر زمان دیگری در برابر تهدیدات دشمن با بصیرت و آگاهی بیشتری ایستادگی کنند.
 
امام جمعه نیکشهر پررنگ جلوه دادن چهل سالگی انقلاب را بزرگترین معروف بر شمرد و ادامه داد: دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام و بی تفاوتی نسل جوان در برابر چهل سالگی را دارد که با برنامه ریزی صحیح و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب این نقشه خنثی و دشمن مایوس خواهد شد.
 
همچنین در ادامه این مراسم حضار به عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع)  پرداختند.
ارسال نظرات