فرمانده ناحیه مفاوت بسیج سپاه زابل مطرح کرد:

رزمایش خدمت در منطقه سیستان /فعالیت جهادی بهترین تجارت با خدا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: جهاد در راه خدا بهترین معامله با خدا است و سپاه نیز از جمله نهادهایی است که در این مسیر گام برداشته است.
کد خبر: ۹۰۵۸۷۴۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

 سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه زابل  در حاشیه مراسم افتتاح این رزمایش در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: جهاد در راه خدا بهترین معامله با خدا است و سپاه نیز از جمله نهاد‌هایی است که در این مسیر گام برداشته است.

وی افزود: رزمایش خدمت در منطقه سیستان با هدف ارائه خدمات در حوزه های مختلف بهداشتی، آموزشی، درمانی، اعتقادی اجرا می شود و باید همه مردم و مسئولین پای کار بیایند تا برنامه در حوزه های  معیشتی هم  به شکل مطلوبی اجرا شود.


سرهنگ ثمره حسینی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه جوانان را به کمک به محرومین تشویق می کنند، زیرا این فعالیت مقدمه را برای عدالت عادلانه برای همه اقشار فراهم می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل تصریح کرد:همه ما باید با اندک توانایی و تخصصی که داریم در عرصه محرومیت زدایی فعالیت کنیم و از نعمت های خدادادی که داریم در جهت کمک به هم نوع بهره برداری کنیم.
 
این مسئول ادامه داد: مشاوران دامپزشکی نیز در این طرح به محله‌های مختلف مراجعه کرده و با همکاری گروه‌های جهادی که در منطقه حضور دارند اقدامات مشاوره‌ای را به مردم ارائه کرده و تا کنون نیز موفق بوده اند.

فرمانده سپاه زابل با دعوت از ادارات و نهاد‌های مختلف برای پیوستن به رزمایش خدمت، بیان کرد: پیشنهاد ما به ادارات و سازمان‌های دیگر نیز همین است که همچون دامپزشکی به میدان آمده و از میان کارکنان خود عده‌ای را سازمان دهی کرده تا در راستای فعالیت‌های همان اداره و سازمان به مردم خدمت کنند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری نیز نمونه‌های خوبی از همین پای کار آمدن سازمان هاست که به خوبی برای خدمت به مردم داوطلب شده و همگام با گروه‌های جهادی بسیج مشغول خدمت رسانی شده اند.

ثمره با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات موجب دلگری مردم می‌شود، اذعان داشت: در شرایط حاضر که دشمن به دنبال القاء یاس و نا امیدی در دل‌های مردم است این گونه اقدامات می‌تواند موجب دلگرمی ملت شده و هستند افرادی که کنار آن‌ها بوده و به فکرشان هستند و از سوی دیگر نیز به دشمنان یادآوری کند که ما تا ابد پشت هم ایستاده ایم.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیج و بسیجی موجب رشد و بالندگی جامعه می‌شود چرا که این تفکر در طول سال‌هایی که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد به زیبایی تکامل یافته و همواره خدمت به مردم و یاری رساندن به محرومان را در کارنامه خود جای داده است.

فرمانده سپاه زابل با اعلام آمادگی برای حمایت از گروه‌ها و افرادی که برای خدمت به مردم حاضر هستند، گفت: ما آمادگی دارم تا با تمام توان به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال خدمت به این مردم هستند همکاری کنیم و زمینه خدمت رسانی بهتر را فراهم کنیم تا بیش از پیش موجب دلسردی دشمنان و دلگرمی دوستان است.
 
ارسال نظرات