خبرهای داغ:
در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین:

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با خانواده شهدا دیدار کرد

سرهنگ برزگر گفت: مادران و همسران شهدا نقش اساسی در دوران دفاع مقدس داشته و امروز نیز در همه صحنه ها تاثیرگذاری بسیاری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۵۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین(عج) به همراه حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، محمدرضا علی اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سجادی فر مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از اعضای کنگره سه هزار شهید استان قزوین از خانواده شهیدان علی و عبداله زالبیگی، شهیدان محمدرضا و محمدعلی کریمی، شهیدان احمد و محمود زندی پور و شهید صدرالدین منهجی دیدار و تکریم کردند.
این دیدار در راستای دلجویی و تکریم و نیز دعوت از خانواده معزز شهدا جهت حضور در کنگره سه هزار شهید استان انجام شد.
سرهنگ برزگر در دیدار با خانواده شهیدان محمدرضا و محمد علی کریمی بیان کرد: در راستای تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره غیور مردان جنگ تحمیلی بر همه ما واجب است که گاهی از این پدران و مادران معزز که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند، دیدار و دلجویی کرد.
وی گفت: این دیدار و دلجویی از خانواده شهدا که وظیفه ضروری همه مسوولان است در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان و دعوت از این عزیزان جهت حضور در این مراسم ملی است.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دیدار و دلجویی و تکریم از این خانواده های بزرگوار، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا عمل به سیره شهدا و گام برداشتن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه ای همگانی است.
وی در دیدار با خانواده این شهیدان والامقام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، افزود: شهدا سرمایه های اجتماعی جامعه ما هستند و راه آنها باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و روشنگر راه آیندگان باشد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: خانواده شهدا، اسوه صبر و استقامت و سرمایه های جاوید و ماندگار نظام و انقلاب هستند و باید از آرمان های آنان پاسداری کرد.
سرهنگ برزگر با اشاره به نقش خانواده شهدا در فرهنگ سازی ایثار و شهادت در جامعه افزود: مادران و همسران شهدا نقش اساسی در دوران دفاع مقدس داشته و امروز نیز در همه صحنه ها تاثیرگذاری بسیاری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.
گفتنی است شهید علی کریمی در سن ۲۱ سالگی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس در خرمشهر و شهید محمدرضا کریمی در سن ۱۷ سالگی در تاریخ ۲۲ فروردین ماه سال ۶۶ در عملیات کربلای ۸ در شلمچه به شهادت رسیدند.
شهید محمود زندی پور در تپه شیخ محمد و شهید احمد زندی پور در خرمشهر به شهادت رسیدند.
شهید صدرالدین منهجی در تیرماه سال ۶۰ در منطقه بهمنشیر آبادان به شهادت رسیده است.
لازم به ذکر است، در حاشیه این دیدارها از خانواده های معظم شاهد تجلیل شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار